Γιατί οι επισκέπτες εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα σας

12 αιτίες που εγκαταλείπουν το site σου

12 λόγοι που εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα σου

12 λόγοι για να μισήσουν την ιστοσελίδα σου

Γιατί οι επισκέπτες δεν παραμένουν στην ιστοσελίδα σας? Γιατί εγκαταλείπουν το eshop σας και δεν κάνουν αγορές? Τι φταίει και η ιστοσελίδα σας δεν προωθείται στις μηχανές αναζήτησης? Ποιες οι αιτίες που δεν συμπαθούν και δεν προτείνουν το site σας.
Αν έχετε διαπιστώσει ότι η ιστοσελίδα σας δεν ανεβαίνει σε επισκεψιμότητα, την εγκαταλείπει εύκολα ο επισκέπτης χωρίς να πλοηγείται μέσα σ’ αυτή ή δυσκολεύεται να ανέβει κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, είναι καιρός να αναρωτηθείτε αν φταίει η κατασκευή ιστοσελίδας ή του eshop σας ή μήπως φταίει φταίει το περιεχόμενό τους.
Μήπως η ιστοσελίδα σας είναι αντί-seo, αντίθετη δηλαδή με τις τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων που κάνουν την ιστοσελίδα ελκυστική τόσο στους επισκέπτες όσο και στις μηχανές αναζήτησης?

Ποιες οι αιτίες εγκατάλειψης ιστοσελίδας & ηλεκτρονικού καταστήματος

1. Χρειάζεται αρκετό χρόνος για να φορτώσει η ιστοσελίδα σας

Οι χρήστες του internet, γινόμαστε πραγματικά ανυπόμονοι όταν περιμένουμε να φορτώσει, δηλαδή να ανοίξει μια ιστοσελίδα. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, το 47% των καταναλωτών περιμένει ότι μια ιστοσελίδα θα φορτωθεί σε δύο δευτερόλεπτα ή λιγότερο και το 40% θα εγκαταλείψει έναν ιστότοπο που θα χρειαστεί περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα. Ακόμη και μια καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου μειώνει την ικανοποίηση του πελάτη κατά περίπου 16%.
Ο αργός χρόνος φόρτωσης ιστοσελίδας απογοητεύει τους επισκέπτες του site σας και επηρεάζει την ταχύτητα μετατροπής και την αντίληψη της μάρκας – ειδικά στους χρήστες κινητών τηλεφώνων, οι οποίοι μερικές φορές βασίζονται σε πιο αργές συνδέσεις στο internet κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο. Θα αναρωτιέστε, πως μπορεί ο αργός χρόνος φόρτωσης να επηρεάσει την αντίληψη της μάρκας. Σύμφωνα με μελέτες εταιριών κινητών τηλεφώνων, όσο περισσότερο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για φόρτωση, τόσο περισσότεροι επισκέπτες της ιστοσελίδας κατηγορούν τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας αντί του παρόχου κινητής τηλεφωνίας τους.
Αν λοιπόν θέλετε οι επισκέπτες και πιθανοί πελάτες σας να παραμείνουν στο site ή στο eshop σας, είναι πολύ σημαντικό να βελτιστοποιήσετε την απόδοση ιστοσελίδας σας. Ο χρόνος φόρτωσης ιστοσελίδας μπορεί να επηρεαστεί από το μέγεθος των εικόνων, τον κώδικα, τα βίντεο, τα slider με τις κινούμενες εικόνες και άλλους παράγοντες. Αν έχετε ένα eshop με χιλιάδες προϊόντα, μπορεί να έχετε ήδη παρατηρήσει ότι ο χρόνος φόρτωσης του eshop μπορεί να αυξάνεται δραματικά.
Απαραίτητη λοιπόν είναι η σωστή επιλογή του server που θα φιλοξενήσει την ιστοσελίδα σας. Εμείς στη makemyweb.gr διαθέτουμε server με μεγάλη ασφάλεια και ταχύτητα. Αφού εξασφαλίσετε το σωστό hosting, θα πρέπει κι εσείς να φροντίζετε να μην βαραίνει το site σας.
Ανεβάστε στην ιστοσελίδα σας μεγέθη εικόνων ανάλογα με τις θέσεις που διαθέτει και όχι μεγαλύτερα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν online προγράμματα για μείωση μεγέθους χωρίς να έχετε τεχνικές γνώσεις, όπως αυτό που προτείνουμε σε σχετικό άρθρο μας εδώ.

2. Η κατασκευή ιστοσελίδας δεν είναι βελτιστοποιημένη για κινητά

Κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο σε κινητό τηλέφωνο, έχετε ποτέ αναγκαστεί να μετακινηθείτε από τη μια πλευρά στην άλλη για να διαβάσετε τη σελίδα μιας ιστοσελίδας; Μήπως έπρεπε να πιέσετε για μεγέθυνση επειδή οι λέξεις ή τα κουμπιά σε μια σελίδα ήταν πολύ μικρές; Αν έχει τύχει να σας συμβούν αυτά, τότε ξέρετε ότι αυτές οι ιστοσελίδες δεν είναι βελτιστοποιημένες για κινητά και δε βοηθούν στην πλοήγηση του χρήστη. Ειδικά αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν είναι βελτιστοποιημένο για κινητά, είναι σίγουρο, ότι χάνετε καθημερινά ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Η Google τιμωρεί πλέον τις κατασκευές ιστοσελίδων και κατασκευές eshop που δεν είναι φιλικές στα κινητά. Αυτό συμβαίνει γιατί η Google θέλει να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης στο internet στους χρήστες κινητών τηλεφώνων. Έτσι, αν η κατασκευή ιστοσελίδας σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί για τις κινητές συσκευές, θα χάσετε σημαντικά τις ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης, δηλαδή όταν οι χρήστες ψάχνουν για υπηρεσίες και προϊόντα που διαθέτετε, δε θα βρίσκουν την ιστοσελίδα σας. Μπορείτε πραγματικά να αντέξετε οικονομικά να χάσετε όλη αυτή την κυκλοφορία και όλες αυτές τις πωλήσεις; Είναι απίθανο, αφού πλέον όλες οι επιχειρήσεις ελπίζουν στην αύξηση των πωλήσεών τους μέσω διαδικτύου.
Η εταιρία μας είναι εξειδικευμένη στη δημιουργία ιστοσελίδων και eshop και σχεδιάζουμε ιστοσελίδες φιλικές στις μηχανές αναζήτησης, που προσαρμόζονται αυτόματα σε όλες τις κινητές συσκευές.

3. Η ιστοσελίδα δεν έχει εύκολη πλοήγηση

Όταν κάποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας, ξέρει τι να κάνει, που να πάει, ποια είναι τα επόμενα βήματα;
Καθοδηγείται εύκολα ο επισκέπτης από τη δομή και το μενού που έχει η ιστοσελίδα σας? Οι χρήστες που επισκέπτονται μια ιστοσελίδα ή ένα eshop, το κάνουν για την ψυχαγωγία και ενημέρωσή τους ή γιατί ψάχνουν προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν είναι όμως ειδικοί στο να μαντεύουν τα βήματα που πρέπει να κάνουν στο site σας για να διαβάσουν το άρθρο που τους ενδιαφέρει ή για να αγοράσουν το προϊόν που ψάχνουν.
Και ενώ πολλοί έχουν εμπλουτίσει την ιστοσελίδα τους με αναλυτικούς οδηγούς και θα μπορούσαν να προσφέρουν πραγματική ενημέρωση στον επισκέπτη, αντί γι΄αυτό τον χάνουν! Γιατί απλά, δε δίνουν καμιά κατεύθυνση στην ιστοσελίδα τους ή γιατί ζητάνε από τους επισκέπτες να κάνουν κλικ.
Στη δημιουργία ιστοσελίδων όπως και στην κατασκευή eshop, έχει μεγάλη βαρύτητα η εύκολη πλοήγηση και η σαφής δομή για τον επισκέπτη. Έχει μεγάλη αξία το πως θα παροτρύνετε και θα καθοδηγήσετε τον χρήστη για κάνει μια ενέργεια ή πως να τον οδηγήσετε στα επόμενα βήματα, όπως να κάνει εγγραφή στην ιστοσελίδα σας, να παρακολουθήσει ένα video ή να λάβει μια δωρεάν δοκιμή.
Πριν την κατασκευή site θα πρέπει να προηγείται μελέτη, βασισμένη στην στρατηγική της επιχείρισης, ώστε η ιστοσελίδα να έχει εύκολη, φιλική πλοήγηση και να καθοδηγεί έντεχνα τον επισκέπτη να κάνει τις ενέργειες που θέλετε, χωρίς να νιώθει ότι τον υποχρεώνεται με κλικ.

4. Στην ιστοσελίδα χρησιμοποιούνται πολλά αναδυόμενα παράθυρα (pop up)

Τα υπερβολικά αναδυόμενα παράθυρα, τα λεγόμενα pop up, είναι τα παράθυρα που ανοίγουν την ώρα που διαβάζεις το άρθρο σου και σου ζητάνε να ακολουθήσεις τη σελίδα στο facebook, να κάνεις κλικ για να κερδίσεις κάτι, κλικ για να δεις αυτό, κλικ για να δεις το άλλο. Αυτό δηλαδή που συμβαίνει στην πραγματικότητα με τα pop ups παράθυρα, είναι να αποσπούν την προσοχή του χρήστη από την εμπειρία της ανάγνωσης και αυτό μπορεί να γίνει σοβαρά ενοχλητικό, αφού πολλές φορές γίνεται με επιθετικό τρόπο.

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε pop ups στην ιστοσελίδα

  • Χρησιμοποιήστε τα pop ups με μετριοπάθεια. Με αυτόν τον τρόπο, δεν βομβαρδίζετε συνεχώς τους επισκέπτες σας με περιεχόμενο που δεν τους ενδιαφέρει.
  • Κάντε το “έξυπνα”. Τα έξυπνα pop ups σας επιτρέπουν να εμφανίζετε διαφορετικά αναδυόμενα παράθυρα (ή κανένα αναδυόμενο παράθυρο) σε διαφορετικούς τύπους επισκεπτών, ανάλογα με το αν έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας πριν ή αν βρίσκονται σε κάποιο στάδιο της διαδικασίας αγοράς.
  • Παρακολουθήστε την αποτελεσματικότητα που έχουν τα pop ups στο site σας. Αξιολογήστε τον αριθμό των προβολών και των κλικ σε κάθε αναδυόμενο παράθυρο, μαζί με τον αριθμό των σελίδων που οδηγεί το αναδυόμενο παράθυρο. Αν διαπιστώσετε ότι δεν εκτελείται πολύ καλά, μπορείτε να το επεξεργαστείτε ή να το αφαιρέσετε για να δημιουργήσετε μια καλύτερη εμπειρία χρήστη για τους επισκέπτες σας. Μπορείτε επίσης να εκτελέσετε δοκιμές παραλλαγής A / B για να δοκιμάσετε διάφορα αντίγραφα και προσφορές.
  • Χρησιμοποιήστε τα με ευγένεια. Πολλές ιστοσελίδες δε δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες να κλείσουν το pop up ή το εικονίδιο Χ που κλείνει το παράθυρο έχει το ίδιο χρώμα με το φόντο της ιστοσελίδας για να μην μπορεί να το εντοπίσει ο χρήστης. Μην ακολουθήσετε αυτές τις τεχνικές. Δώστε στον επισκέπτη της ιστοσελίδας την δυνατότητα επιλογής του “όχι”.
  • Μια εναλλακτική λύση στα pop-ups είναι μικρά πανό που εισέρχονται από τα πλάγια ή το κάτω μέρος της σελίδας με μια παρότρυνση για δράση. Τείνουν να είναι λιγότερο ενοχλητικά, παρέχοντας στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες ενώ ταυτόχρονα τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να διαβάζουν το κομμάτι του περιεχομένου.

5. Η ιστοσελίδα περιέχει video ή μουσική με αυτόματη αναπαραγωγή

Φαντάσου να ανοίξεις μια τέτοια ιστοσελίδα και να είσαι στη δουλειά.. Να μην ξέρεις από που να κρυφτείς.. από το αφεντικό, από τον συνάδελφο που περιμένει τη λίστα που δεν του έχεις δώσει από το πρωί ή από τον πελάτη στο τηλέφωνο..
Αν κάποιος απολαμβάνει αυτό που νόμιζε ότι ήταν μια σιωπηρή περιήγηση και ξαφνικά βομβαρδίζεται με το τραγούδι σας ή ακούει κάποιον να μιλάει ξαφνικά από ένα βίντεο, είναι πραγματικά δραματικό.
Υπάρχει έστω και μία πιθανότητα να ξαναμπείς σ’ αυτό το site??? Ειλικρινά καμία!!! Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να αποτρέψετε κάποιον να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας.
Ακόμα και το Facebook και το Twitter παρόλο που παρουσιάζουν αυτοματοποιημένα βίντεο στις ροές μας, παρακολουθήστε ότι είναι πάντα σίγαση, εκτός εάν οι χρήστες επιλέξουν να τα ενεργοποιήσουν.
Χρησιμοποιείστε την ίδια ευγένεια στους επισκέπτες σας, μη τους αναγκάζετε να “λούζονται” το περιεχόμενο των πολυμέσων σας. Αφήστε τους να επιλέξουν πότε θα πατήσουν το play.

6. Το site διαθέτει πολλές κινούμενες εικόνες και γραφικά που αποπροσανατολίζουν

Πολλοί χρήστες, χρειάζονται μόνο τα πρώτα 3 δευτερόλεπτα για να εστιαστούν στην ιστοσελίδα σας, που θα τους εξοικειώσουν με το site σας, που θα τους κάνουν να αποφασίσουν αν θα μείνουν ή αν θα φύγουν. Οι χρήστες των τριών δευτερολέπτων πρέπει να προσανατολιστούν άμεσα σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα τύχει ν’ ανοίξουν, πριν κάνουν κλικ στο “πίσω” στον browser τους για να φύγουν.
Οι πολλές κινούμενες εικόνες (animations), τα σχέδια που έχουν επιλεγεί στις κινούμενες εικόνες, τα βίντεο αυτόματης αναπαραγωγής, το να αναβοσβήνουν διαφημίσεις – ξέρετε, αυτές οι διαφημίσεις για τις οποίες εσείς πληρώνεστε με τα κλικ ή τις εμφανίσεις- και άλλες διαδραστικές ψυχαγωγικές υπηρεσίες μπορεί να φαίνονται ευχάριστες σε σας ή επικερδείς, αλλά αν είναι πολύ ενοχλητικές ή αποπροσανατολιστικές, μπορούν να μειώσουν την εστίαση του επισκέπτη κατά τη διάρκεια αυτών των κρίσιμων πρώτων δευτερολέπτων.
Φροντίστε τα σχέδια που έχουν οι κινούμενες εικόνες στην ιστοσελίδα σας, τα γραφικά δηλαδή να είναι απλά και όχι πολυσύνθετα, για να μην αποπροσανατολίζουν τον χρήστη, και μην γεμίζετε τη σελίδα σας με πληρωμένες διαφημίσεις. Κρατήστε μια ισορροπία, δώστε βάρος σε αυτό που πραγματικά προσφέρει στον επισκέπτη η ιστοσελίδα σας. Αναπτύξτε όμορφα το κείμενο για την ενημέρωσή του και προβάλετε δυναμικά το προϊόν σας.

7. Δεν έχετε αντιπροσωπευτικές εικόνες στην ιστοσελίδα σας

Οι εικόνες σε μια ιστοσελίδα, τα γραφικά δηλαδή και οι φωτογραφίες, είναι ένας σημαντικός λόγος που θα κάνει τον επισκέπτη να αγαπήσει ή να μισήσει την ιστοσελίδα σας. Το να βάζεις στην ιστοσελίδα μια εικόνα μόνο και μόνο γιατί τη βρήκες δωρεάν και την ίδια εικόνα την χρησιμοποιούν και χιλιάδες άλλες ιστοσελίδες,δεν είναι ότι το καλύτερο.
Το να παρουσιάζεις την εταιρία σου με μια φωτογραφία και να βλέπει ο επισκέπτης μία από τις κλασσικές εικόνες με καμιά δεκαριά εργαζόμενους να πηδάνε από ευτυχία, δεν είναι ότι πιο σοφό. Αν ξέρετε καμιά εταιρία που που θα με κάνει τόσο ευτυχισμένη δουλεύοντας σ’ αυτή, παρακαλώ πολύ να μου την συστήσετε! Επιλέξτε πιο φυσικές φωτογραφίες εργαζομένων ή ακόμα καλύτερα, φωτογραφήστε τους πραγματικούς εργαζόμενους της εταιρία σας. Θα δείξετε πιο σοβαροί και πιο αξιόπιστοι στον επισκέπτη του site σας, άσε που έχει βαρεθεί πια ν’ ανοίγει χρόνια ολόκληρα ιστοσελίδες και να βλέπει φωτογραφίες με ανθρώπους που πηδάνε από τη χαρά τους κατά την εργασία τους.
Παρουσιάστε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με έξυπνες εικόνες, μην κάνετε πιστή αντιγραφή εικόνων από άλλα sites, γιατί αφενός μπορεί το αποτέλεσμα να είναι μια κακή αντιγραφή, κι από την άλλη, με μοναδικές, δικές σας εικόνες, σίγουρα θα κινήσετε το ενδιαφέρον του επισκέπτη.

8. Έχετε ανεπαρκή στοιχεία επικοινωνίας στο site σας

Μπαίνει ο επισκέπτης στο site σας, ψάχνει να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας για να έρθει σ’ επαφή μαζί σας, τίποτα όμως, πουθενά. Γιατί ενώ η ιστοσελίδα σας διαθέτει μια ωραιότατη φόρμα επικοινωνίας, δεν έχετε γράψει τηλέφωνα επικοινωνίας, ένα εμαιλ ή μια διεύθυνση στο facebook.
Μπορεί εσείς να νομίζετε ότι η φόρμα επικοινωνίας είναι ένας εύκολος τρόπος για να δημιουργήσετε μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική. Θα πρέπει αυτό που προσφέρετε στον επισκέπτη να είναι πολύ δυνατό ή να έχει τρελή ζήτηση, για να τον κάνετε να μπει στη διαδικασία να γράψει στην φόρμα επικοινωνίας, όταν του περνάτε ξεκάθαρα την εικόνα, ότι εξ’ αρχής ξεκόβετε την όποια άμεση επαφή και επικοινωνία μαζί σας. Ο επισκέπτης θέλει να σας ρωτήσει κάτι και το θέλει “τώρα”.
Ακόμα πιο δύσκολο φαντάζει το να γίνει πελάτης σας, αφού ξέρει ότι όποιο αίτημά του ή υποστήριξη χρειαστεί από σας, δε θα μπορεί να σας βρει! Και ποια η αξιοπιστία της επιχείρισης, όταν δεν ξέρει που & πως να σας βρει!
Γι΄αυτό δώστε στους επισκέπτες του site σας τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας. Γράψτε τα τηλέφωνά σας και κυρίως σταθερό τηλέφωνο, το εμαιλ σας, δώστε του τη δυνατότητα να επικοινωνήσει μαζί σας και από άλλα μέσα, όπως το facebook, το skype κλπ.

9. Aσαφείς περιγραφές στο “Σχετικά με εμάς”

Σε όποια ιστοσελίδα σου κινηθεί το ενδιαφέρον για κάτι, αυτόματα θα κατευθυνθείς να δεις ποιος την έχει, ποια είναι η εταιρία που κρύβεται πίσω από την ιστοσελίδα και ακόμα περισσότερο πίσω από το eshop. Eιδικά οι Έλληνες πελάτες, αυτό που κυρίως θέλουν να καταλάβουν, είναι αν είναι σοβαρή η εταιρία ή μαϊμού, αν είναι αξιόπιστη.
Μπαίνεις λοιπόν στη σελίδα “Σχετικά με μας”, “Ποιοι είμαστε” ή “Η εταιρία μας” και διαβάζεις φράσεις κοινές ή βαρύγδουπες που τις χρησιμοποιούν συχνά πολλές ιστοσελίδες, αφού καμιά φορά νομίζεις ότι είναι copy paste!. Ο δικός σας στόχος ίσως να είναι ο εντυπωσιασμός και να νομίζετε ότι έτσι θα κερδίσετε τον επισκέπτη και θα τον κρατήσετε στο site σας, η πραγματικότητα όμως είναι ότι θα τον κερδίσετε μιλώντας του απλά και άμεσα. Θα τον κερδίσετε αν του μιλήσετε στην ανθρώπινη γλώσσα που θα χρησιμοποιούσατε αν τον είχατε μπροστά σας.
Χρησιμοποιείστε λοιπόν την καθημερινή ομιλία όταν περιγράφετε το ποιοι είστε, ποιοι είναι οι στόχοι σας και τα ιδανικά σας και δώστε την ευκαιρία στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας να σας νιώσει ανθρώπινους και “πραγματικούς”, όπως ακριβώς είναι κι αυτός.

10. Η ιστοσελίδα δεν δείχνει ξεκάθαρα τι κάνει η εταιρία σας, τι πουλάτε

Βλέπεις πραγματικά εντυπωσιακές ιστοσελίδες που σου κινούν το ενδιαφέρον να περιηγηθείς σ’ αυτές, και όπως συμβαίνει με το “Σχετικά με μας”, είναι απογοητευτικό να κάνεις κλικ και να μην μπορείς να καταλάβεις τι ακριβώς προσφέρει αυτή η ιστοσελίδα, να μην έχεις μια ξεκάθαρη αίσθηση για το τι κάνει η εταιρία που την έχει, τι πουλάει ή τι μπορεί να κάνει ο ίδιος ο επισκέπτης.
Αν έχετε ένα γνωστό εμπορικό σήμα ή εταιρεία, ίσως είστε σε θέση να μην χρειάζεται να περιγράψετε ποιοι είστε και τι κάνετε. Οι περισσότερες επιχειρήσεις όμως, πρέπει να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα, έτσι ώστε κάθε επισκέπτης να γνωρίζει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος, σε μια ιστοσελίδα που πραγματικά να τον ενδιαφέρει.
Αυτό που θέλει ο επισκέπτης όταν ανοίγει μια ιστοσελίδα είναι να καταλαβαίνει στα πρώτα δευτερόλεπτα αν η ιστοσελίδα τον αφορά. Και αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα, ίσως τα πράγματα να είναι σαφή για τον επισκέπτη από τα πρώτα δευτερόλεπτα, αν όμως η ιστοσελίδα σας δεν εστιάζεται άμεσα στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, τότε θα πρέπει με σαφήνεια να δείχνει η ιστοσελίδα σας τι πουλάτε.
“Μην με κάνεις να σκεφτώ, δείξε μου ποιος είσαι και τι πουλάς”, γιατί κανένας δε θέλει να χάνει τον χρόνο του.

11. Η ιστοσελίδα δεν έχει blog

Ίσως σας κάνει ν’ απορείτε γιατί η απουσία του blog από την ιστοσελίδα, δηλαδή η έλλειψη ενημερωτικών άρθρων, μπορεί να κάνει τον επισκέπτη να αδιαφορήσει για το site σας.
Μπείτε για λίγο στην ψυχολογία του χρήστη και σκεφτείτε πως λειτουργείτε εσείς όταν μπαίνετε σε μια εταιρική ιστοσελίδα. Ως καταναλωτής, πριν επικοινωνήσετε με την εταιρία για να αγοράσετε κάτι, τι κάνετε? Ψάχνετε. Ψάχνετε να βρείτε επεξηγηματικές οδηγίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν, ψάχνετε την αξιοπιστία της εταιρίας ή του προϊόντος, κάνετε δηλαδή έρευνα αγοράς. Αν στερείτε λοιπόν τη δυνατότητα αυτή στον επισκέπτη σας μην έχοντας ένα blog με πρόσθετα άρθρα και πληροφορίες, γιατί νομίζετε ότι θα στραφεί στην εταιρία σας για αγορά? Και γιατί να συνεχίσει να περιηγείται στην ιστοσελίδα σας, όταν μπορεί να βρει άλλες ιστοσελίδες με την ενημέρωση που επιζητά.

12. Βομβαρδίζεται στην ιστοσελίδα από τις λέξεις “κλειδιά”

Ο ρόλος της προώθησης ιστοσελίδων – του SEO όπως συνηθίζεται να λέμε- είναι πια γνωστός σε όλους, για όποιο λόγο διαθέτουν σελίδα στο διαδίκτυο. Ο καθένας ξέρει, ότι χωρίς προώθηση ιστοσελίδας, ο ιστότοπός του δεν μπορεί να φτάσει σε μεγάλη επισκέψιμότητα, δεν μπορεί να έρθει κοντά στους χρήστες των μηχανών αναζήτησης. Και οι πολυδιαφημισμένες πια λέξεις κλειδιών, έχουν περάσει στη συνείδηση των εταιριών που θέλουν να δουν την ιστοσελίδα τους στις πρώτες σελίδες της google.
Φτιάχνοντας όμως μόνοι τους ιστοσελίδα ή αναθέτοντας την κατασκευή ιστοσελίδας σε μη πραγματικά έμπειρους επαγγελματίες στο seo, επαναλαμβάνουν σε μια σελίδα την λέξη κλειδί που νομίζουν ότι θα τους φέρει χρήματα. Διαβάζεις τη σελίδα και βομβαρδίζεσαι με τις επαναλήψεις των ίδιων λέξεων, χωρίς να χρειάζονται πραγματικά ή χωρίς να βγάζουν νόημα.
Αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αντιπαθήσει ο επισκέπτης την ιστοσελίδα σας, αλλά και για να χάσετε κάθε ελπίδα καλής κατάταξης στη google. Όπως ακριβώς και εσείς, έτσι και ο χρήστης της ιστοσελίδας θέλει ποιότητα στην ανάγνωση κειμένων, θέλει σωστές περιγραφές και κατανόηση. Την ίδια ποιότητα ζητάει από την ιστοσελίδα σας η Google όπως άλλωστε και όλες οι μηχανές αναζήτησης.
Για να αποφύγετε τα ευτράπελα και τις φτηνές απομιμήσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων και κατασκευή eshop, η λύση είναι να αναθέσετε την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της σε μια έμπειρη, υπεύθυνη και αξιόπιστη εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων. Εμείς στην Make My Web με την πολύχρονη εμπειρία στον χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων και στην βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων, έχουμε αποδείξει στους πελάτες μας την αποτελεσματικότητά μας και εγγυόμαστε την ποιότητα κατασκευής στου site σας.
Φτιάχνουμε ιστοσελίδες και eshop που οι χρήστες επιθυμούν να επισκέπτονται ξανά και ξανά!

Scroll to Top