Δημιουργία eshop - Τι χρειάζεται για τη δημιουργία e-shop

Μύθοι και αλήθειες στη δημιουργία eshop - Αναλυτικός οδηγός δημιουργίας e shop βήμα-βήμα

δημιουργία eshop, αναλυτικός οδηγός δημιουργίας e-shop, δημιουργία eshop τι χρειάζεται, δημιουργία e-shop makemyweb

Δημιουργία eshop σε 7 βήματα

Τι χρειάζεται για τη δημιουργία eshop; Ένα ερώτημα που δεχόμαστε ολοένα και πιο συχνά από άτομα που θέλουν να στραφούν στο διαδικτυακό εμπόριο. Δικαίως άλλωστε αν σκεφτεί κανείς τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και τον τεράστιο αριθμό χρηστών που επιλέγουν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους online. Αυτός είναι και ο λόγος που παρακάτω σας ετοιμάσαμε έναν αναλυτικό οδηγό με όλα όσα θα χρειαστείτε στη δημιουργία eshop. Στόχος μας, να γλιτώσετε χρόνο και χρήματα.
Πρωτίστως όμως, ας ξεμπερδέψουμε το κουβάρι με τις αλήθειες και τα ψέματα που κυκλοφορούν σε ότι αφορά τη δημιουργία e-shop.

Περιεχόμενα Οδηγού Δημιουργίας ehop

Μύθοι και αλήθειες που πρέπει να ξέρετε πριν τη δημιουργία eshop

δημιουργία e-shop, μύθοι-αλήθειες στη δημιουργία eshop, eshop σε χαμηλές τιμές, δημιουργία eshop makemyweb, δημιουργία eshop αθήνα
Μύθοι & Αλήθειες στη Δημιουργία eshop

Ακούτε και διαβάζετε πολλά για τη δημιουργία eshop. Δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσετε την αλήθεια από το ψέμα. Οι σειρήνες πολλές.
Ο κάθε δημιουργός eshop λέει τα δικά του και οι τιμές διάφορες. Η “ψαλίδα” τεράστια. Λογικό να μην ξέρετε ποια κατεύθυνση να πάρετε στη δημιουργία eshop και τι ν’ αποφασίσετε.

Το λογικό είναι σε όποιον αναθέσετε τη δημιουργία του e-shop σας, να σας κατευθύνει σωστά. Να γίνει ο σύμβουλό σας. Αλλά για το κάνει σωστά αυτό, θα πρέπει να έχει την εμπειρία αλλά και τη διάθεση. Είναι σημαντικό να διαθέτει αξιοπιστία, ώστε οι προτάσεις του να είναι προς όφελος της επιχείρησής σας.

Εξίσου σημαντικό θεωρούμε και εμείς ν’ αναφερθούμε σε κάποιες αλήθειες και ψέματα που συχνά ακούμε και διαβάζουμε στη δημιουργία e-shop. Ελπίζουμε μετά την ανάγνωση των παρακάτω, ν’ αποσαφηνιστεί το πεδίο της δημιουργίας eshop και γίνουν τα πράγματα πιο κατανοητά.

Η δημιουργία eshop δεν είναι για όλους

Βλέπουμε με λύπη κάποιους δημιουργούς eshop να αποθαρρύνουν επιχειρήσεις με μικρό bugget στην κατασκευή eshop.

Είναι εκείνοι που απευθύνονται σε επιχειρήσεις που για τη δημιουργία eshop θα πρέπει να χώσουν βαθιά το χέρι στην τσέπη

Γι’ αυτό και προετοιμάζουν κατάλληλα το έδαφος στο πελατολόγιο στο οποίο απευθύνονται. Δυστυχώς με τους υπόλοιπους, μικρούς και μεσαίους επαγγελματίες, απλά δεν ασχολούνται.

Ποια είναι η αλήθεια όμως; Η δημιουργία eshop είναι για όλους;

Η απάντηση είναι κατηγορηματικά ναι, η δημιουργία eshop είναι για όλους!
Όσοι πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες που μπορούν ν’ αγοραστούν από το διαδίκτυο, οφείλουν να φτιάξουν e-shop.
Το επιχείρημα ότι ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και ένα μέτριο eshop δε θα αποδώσει, δεν ισχύει πλέον.
Μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν πραγματικότητα. Πάντα ο ανταγωνισμός θα είναι τεράστιος στην ηλεκτρονική αγορά, όπως και στη φυσική αγορά άλλωστε. Εννοείται ότι θα διακριθούν τα μεγάλα eshop σε κάθε κλάδο, που έχουν ρίξει χρήματα στην κατασκευή τους, στην προώθηση και στη διαφήμιση.

Έγινε ξεκάθαρο όμως τα τελευταία χρόνια, ότι καμία επιχείρηση δε μπορεί να επιβιώσει χωρίς ηλεκτρoνική παρουσία, χωρίς τη δημιουργία eshop. Πόσο μάλλον όταν πουλά προϊόντα, ακόμα και υπηρεσίες που μπορούν να πουληθούν από το ίντερνετ.

Είναι σημαντικό για ένα κατάστημα να παρέχει στους πελάτες του τη δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές.
Οι επιχειρηματίες το έζησαν αυτό στα χρόνια του lock down. Γιατί ο κόσμος τα χρόνια αυτά, άλλαξε νοοτροπία.

Το πελατειακό κοινό πλέον στην Ελλάδα έμαθε να κάνει τις αγορές του διαδικτυακά. Όχι μόνο δε φοβάται όπως συνέβαινε μέχρι πριν λίγα χρόνια, αλλά “τα χρόνια του εγκλεισμού” εκπαιδεύτηκε και τελικά συνήθισε. Γεύτηκε και τα πλεονεκτήματα της διαδικτυακής αγοράς, που από όπου κι αν βρίσκεσαι μπορείς να αγοράσεις τα πάντα.

Αυτό είχε αποτέλεσμα ακόμα και οι ηλικιωμένοι που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τα κινητά, να κάνουν αγορές από το ίντερνετ. Απευθύνονται στα παιδιά και στα ανίψια για να τους αγοράσουν από το διαδίκτυο ρούχα, συσκευές ή να παραγγείλουν τρόφιμα. Όλα αυτά που φάνταζαν απίθανα για το μεγαλύτερο πληθυσμό της χώρας μας πριν λίγα χρόνια, σήμερα είναι πραγματικότητα.

Σ’ αυτή τη νέα πραγματικότητα λοιπόν, η δημιουργία e-shop δεν αφορά μόνο την αύξηση του κέρδους και την αύξηση πελατολογίου. Είναι επιβεβλημένη για την επιβίωση της κάθε επιχείρησης. Αλλιώς δεν έχει καμία τύχη.

Η δημιουργία eshop σε 2 γλώσσες, εξασφαλίζει πελάτες από το εξωτερικό

δημιουργία eshop ξενόγλωσσο, δημιουργία πολυγλωσσικού eshop, δημιουργία eshop σε διάφορες γλώσσες makemyweb
Δημιουργία πολυγλωσσικού eshop

Είναι αλήθεια ότι η αγορά του διαδικτύου δεν έχει σύνορα. Μια επιχείρηση με το διαδίκτυο μπορεί να επεκτείνει τις πωλήσεις της σε όλον τον κόσμο με τη δημιουργία eshop.
Αυτό θα γίνει όμως μόνο αν είναι επιχειρηματικός σας στόχος και όχι με τη δημιουργία ενός ξενόγλωσσου eshop.

Είναι μύθος αν νομίζετε ότι με τη δημιουργία eshop στα αγγλικά, θα αποκτήσετε αυτόματα πελάτες στο εξωτερικό.
Αυτό θα γίνει μόνο αν σαν επιχείρηση μπορείτε να το υποστηρίξετε. Για να γίνει αυτό χρειάζεται το ανάλογο business plan και οι ανάλογοι πόροι.

Ο ανταγωνισμός στο εξωτερικό είναι τεράστιος, δεν είναι όπως στην Ελλάδα.
Γι’ αυτό και θα πρέπει να μπορείτε να υποστηρίξετε το άνοιγμα της επιχείρησής σας στο εξωτερικό.
Για να βοηθήσουμε, θέτουμε κάποια βασικά ερωτήματα που πρέπει να αποφασίσετε:

  • Ποιες είναι οι χώρες-στόχος; Σε ποιες χώρες θέλω να απευθυνθώ;
  • Τα προϊόντα μου έχουν ζήτηση σε αυτές τις χώρες;
  • Μπορώ να έχω ανταγωνιστικές τιμές με τα αντίστοιχα προϊόντα που πωλούνται σ’ αυτές τις χώρες;
  • Έχω τη δυνατότητα να πετύχω ανταγωνιστικά κόστη αποστολής για χώρες του εξωτερικού;
  • Μπορώ να υποστηρίξω τεχνικά τη συντήρηση ενός eshop σε 2 ή περισσότερες γλώσσες;
  • Το προσωπικό μου έχει καλή έως άριστη γνώση αγγλικών;
  • Μπορώ να υποστηρίξω τεχνικά τη συντήρηση ενός eshop σε 2 γλώσσες;
  • Το προσωπικό μου έχει καλή έως άριστη γνώση αγγλικών;
  • Μπορώ να υποστηρίξω τη διαφήμιση για την προώθηση του eshop μου στα social media ή στις μηχανές αναζήτησης;

Από τα παραπάνω θα καταλάβατε, ότι θα πρέπει να υφίσταται λόγος για να φτιάξετε δίγλωσσο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Διαφορετικά θα πληρώσετε επιπλέον χρήματα στη δημιουργία του, άνευ λόγου.

Πρέπει το κόστος δημιουργίας eshop να είναι ακριβό για να είναι καλό το e-shop

Αυτό κι αν είναι μεγάλος μύθος!
Το υψηλό κόστος δημιουργίας eshop σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζει την υψηλή ποιότητα κατασκευής.
Οι τιμές πρέπει να είναι πάντα ανάλογες με τις λειτουργίες και τον σχεδιασμό που επιλέγει ο πελάτης στη δημιουργία eshop. Με τις πρόσθετες υπηρεσίες, την βελτιστοποίηση ή προώθηση που μας αναθέτει στην κατασκευή. Και όχι με τη γενική τάση να ανεβάζουμε τις τιμές στα ύψη άνευ λόγου.

Άλλη τιμή έχει ένα eshop όταν ο πελάτης έχει υψηλές ανάγκες σχεδιασμού, βελτιστοποίησης και προώθησης που μας αναθέτει στην κατασκευή. Οι εξειδικευμένες λύσεις λειτουργίας και προβολής, φυσικά αυξάνουν τα κόστη κατασκευής eshop. Μια δημιουργία eshop όμως με όλες τις βασικές ανάγκες λειτουργικότητας και τα χαρακτηριστικά προβολής προϊόντων, καλύπτει τις περισσότερες επιχειρήσεις. Δε βλέπουμε τον λόγο, γιατί οι κατασκευές αυτές να ξεκινούν από 2000 ευρώ και όχι από μια λογική, αντιπροσωπευτική τιμή.

Εμείς στη makemyweb, είμαστε ρεαλιστές και δεν ξεχνάμε ποτέ ό,τι είμαστε και εμείς πελάτες.
Γι’ αυτό και δεν παρασυρόμαστε από το εύκολο χρήμα ή από τη γενική τάση του κλάδου.

Λόγω εξειδίκευσης, πολύ μεγάλης εμπειρίας και υψηλής τεχνογνωσίας, έχουμε απλοποιημένες διαδικασίες χωρίς να κάνουμε τα εύκολα δύσκολα στην παραγωγή. Αυτό μας βοηθάει να κρατάμε τις τιμές δημιουργίες eshop χαμηλές, για να μπορούν οι πελάτες μας να τα αγοράζουν.

Γι’ αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε τα Πακέτα κατασκευής eshop για αγορά ή ενοικίαση eshop. Διαθέτουν πραγματικά αξιόλογες κατασκευές eshop, σε άριστη λειτουργικότητα και άψογη εμφάνιση. Μπορείτε να δείτε online έτοιμα eshops, και να κρίνετε την λειτουργικότητα και την εμφάνισή τους. Είμαστε σίγουροι για την ποιότητα στη δημιουργία eshop γι’ αυτό και σας την παρουσιάζουμε πριν την αγορά σας. Δείτε τα eshop σαν επισκέπτης και αξιολογείστε τα. Τα ίδια eshop που σε εμάς ξεκινούν από πακέτα των 400 και 750 ευρώ θα τα βρείτε σε άλλες εταιρείες από 1500 και 2000 ευρώ.

Εξειδικευμένες λειτουργίες στη δημιουργία eshop

Τα Πακέτα κατασκευής eshop, όπως προείπαμε, τα φτιάξαμε για να διευκολύνουμε τους περισσότερους από τους πελάτες μας στη δημιουργία eshop.
Παρέχουμε όμως και εξειδικευμένες υπηρεσίες για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν τα eshop τα eshop τους να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.
Συμπεριλαμβάνοντας τις παρακάτω εξειδικευμένες υπηρεσίες:

  • branding
  • logo design
  • custom design
  • custom development
  • Μελέτη του κλάδου και του ανταγωνισμού
  • Ορισμό στόχου-κοινού
  • copywriting
  • search engine optimization
  • page speed optimization
  • b2b ecommerce
  • plugin development
  • custom code
  • Βελτιστοποίηση – Προώθηση (SEO)

Δημιουργία eshop χωρίς σύνδεση με Skroutz και BestPrice δεν έχει νόημα

δημιουργία eshop σύνδεση με skroutz, δημιουργία e-shop σύνδεση με bestprice, δημιουργία eshop makemyweb
Δημιουργία eshop σύνδεση με Skroutz & Bestprice

Έχουμε στο ενεργητικό μας δημιουργίες eshop που καθημερινά αποφέρουν χρυσά κέρδη, χωρίς ουδέποτε να έχουν συνδεθεί με Skroutz ή BestPrise. Αντίστοιχα έχουμε φτιάξει κι άλλα eshop εξίσου κερδοφόρα, που η μεγαλύτερη πηγή των εσόδων τους προέρχεται από αυτά τα κανάλια.

Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο, ότι η δημιουργία e-shop, δεν εξαρτάται από την σύνδεση με αυτά τα κανάλια πώλησης. Εξαρτάται από τη φύση των προϊόντων που πουλάτε, αν δηλαδή τα κανάλια αυτά είναι τα κατάλληλα για τα προϊόντα σας, και από τις τιμές σας. Αν σας συμφέρει οικονομικά, αν δηλαδή έχετε τα περιθώρια κέρδους για τη σύνδεση με αυτές τις πλατφόρμες.

Μετά πρέπει να εξετάσετε τον ανταγωνισμό σ’ αυτές τις πλατφόρμες. Αν οι τιμές των προϊόντων σας είναι υψηλές, δε θα έχουν καμία τύχη σ’ αυτές τις πλατφόρμες. Είναι λάθος να επωμιστείτε ένα υψηλό μηνιαίο κόστος σύνδεσης με τις πλατφόρμες, χωρίς να γίνονται μετατροπές σε πωλήσεις.

Γι’ αυτό και πρέπει πρώτα να το μελετήσετε επιχειρησιακά να δείτε αν σας συμφέρει.
Είναι μύθος να συνδέετε τη δημιουργία e-shop με την απαραίτητη σύνδεση με τις πλατφόρμες αυτές.

Στη δημιουργία eshop, όλες οι εταιρείες την ίδια δουλειά κάνουν

Πολλοί σκέφτονται πως όλες οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων την ίδια δουλειά κάνουν! Έτσι επιλέγουν με βάση το κόστος δημιουργίας eshop και το αν τους φάνηκε φιλική ή όχι μια τιμή στο τηλέφωνο. Που μπορεί και η φιλικότητα να κρίνεται από το αν ο άλλος μας κάνει καλύτερη τιμή ή όχι.

Η πραγματικότητα απέχει κατά πολύ. Ο κλάδος της κατασκευής ιστοσελίδων όπως και όλοι οι κλάδοι, διαθέτει πολλούς επαγγελματίες που δε θα θέλατε να εμπιστευτείτε ούτε δύο ευρώ.
Πόσο μάλλον, τη δημιουργία του eshop σας. Τη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος που επενδύετε για να σας φέρει κέρδη. Εδώ είναι που πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Γιατί η δημιουργία ενός eshop δεν τελειώνει με την παράδοσή του. Αντίθετα, τότε αρχίζει. Το eshop είναι ένας ζωντανός οργανισμός, είναι μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Είναι δυνατόν να μη χρειαστείτε κατά τη λειτουργία της την παραμικρή υποστήριξη;

Τι μπορεί να συμβεί αν πέσετε σε αναξιόπιστη εταιρεία δημιουργίας eshop

Να μη σας τύχει να πέσετε σε αναξιόπιστη εταιρεία δημιουργίας e-shop!
Έχουμε πολλά παραδείγματα πελατών που μετά την παράδοση του e-shop τους ο κατασκευαστής εξαφανίστηκε. Στο τηλέφωνο δεν τον έβρισκαν ποτέ ή όταν ζητούσαν υποστήριξη σε τεχνικά ζητήματα αργούσε πολύ να τους τη δώσει. Ή το χειρότερο ότι δεν είχε την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να τους παράσχει υποστήριξη. Υπάρχουν κατασκευαστές δε, που ακόμα και τα domain του eshop, τα κατοχυρώνουν στο προσωπικό τους όνομα και όχι στο όνομα του πελάτη τους.
Σκεφτείτε να δίνετε χρήματα για να στήσετε μια επιχείρηση και αυτή να είναι στο όνομα του κατασκευαστή! Ανυποψίαστοι οι πελάτες μας, το διαπίστωσαν τυχαία ή όταν αποφάσισαν να έρθουν σε μας για να ανακατασκευάσουν το eshop τους.

Δυστυχώς τέτοια παραδείγματα έχουμε πολλά. Γι’ αυτό σημασία έχει η αξιοπιστία της εταιρείας που θα φτιάξει το eshop σας.
Η MakemyWeb είναι στον χώρο της δημιουργίας eshop από το 2012 και εκτελεί με μεράκι και σεβασμό τα έργα που σας παραδίδουμε.
Χτίζουμε σχέσεις και κάνουμε τους πελάτες μας συνεργάτες.

Τι χρειάζεται για τη δημιουργία eshop

Τώρα που αποσαφηνίστηκε το πεδίο και ξεκαθαρίσαμε τους μύθους και τις αλήθειες στη δημιουργία eshop, ας πάμε στην πράξη.
Να δούμε μαζί βήμα-βήμα τον Αναλυτικό οδηγό Δημιουργίας eshop που θα σας βοηθήσει να φτιάξετε εύκολα το δικό σας eshop.

Δημιουργία eshop σε 7 βήματα – Αναλυτικός οδηγός Δημιουργίας eshop

δημιουργία eshop, 7 βήματα δημιουργίας eshop, eshop σε χαμηλές τιμές, δημιουργία e-shop makemyweb, δημιουργία eshop αθήνα
Δημιουργία eshop σε 7 βήματα

1.Ξεκαθαρίστε τους στόχους σας

Ο κύριος στόχος σας φυσικά είναι ένας: Η δημιουργία eshop να σας φέρει κέρδη.
Επειδή όμως εσείς γνωρίζετε τα προϊόντα που θα πουλάτε, θα πρέπει να καθορίσετε συγκεκριμένους στόχους.
Αν πουλάτε για παράδειγμα μόνο γυαλιά ηλίου, συνήθως οι χρήστες ολοκληρώνουν την αγορά τους απευθείας.
Αν όμως μαζί με τα γυαλιά πουλάτε και θήκες γυαλιών ή και αλυσίδες, θα θέλατε να ολοκληρώνουν την αγορά τους; Ή μήπως να συνεχίσουν την πλοήγηση στο eshop για να έχουν την ευκαιρία να δουν και τα άλλα προϊόντα σας;
Αποφασίστε λοιπόν αν θέλετε οι επισκέπτες να πλοηγούνται σε αυτό με τις ώρες ή να ολοκληρώνουν την αγορά τους απευθείας

2.Καθορίστε τις απαραίτητες λειτουργίες του eshop

Καλό είναι να φτιάξετε ένα πλάνο. Έτσι η δημιουργία eshop θα καλύψει τις ανάγκες σας και κυρίως να ξέρετε τι θέλετε, πριν απευθυνθείτε σε κάποιον κατασκευαστή.
Για να βοηθήσουμε σας δίνουμε κάποια ερωτήματα – οδηγό που θα σας βοηθήσουν να “ξεκλειδώσετε” τις ανάγκες σας.

  • Πόσα προϊόντα έχετε; Χιλιάδες ή θα ανεβάσετε συγκεκριμένο αριθμό προϊόντων στο eshop;
  • Πόσες κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων έχετε; πχ μπορεί να έχετε μια κατηγορία με Είδη μπάνιου και αυτή να έχει 10 υποκατηγορίες με Κουρτίνες μπάνιου, Χαλάκια μπάνιου, κλπ.
  • Αν έχετε πάρα πολλά προϊόντα, σας ενδιαφέρει μήπως να έχετε εξελιγμένα φίλτρα αναζήτησης;
  • Υπάρχει κάποιο αρχείο XML ή CSV με το οποίο θέλετε να φορτωθούν αυτόματα τα προϊόντα; Για παράδειγμα από ένα προηγούμενο eshop ή από μια βάση δεδομένων όπως η biblionet.gr. Ειδικά αν σκοπεύετε να εργαστείτε με με την μέθοδο του drop shipping τα αρχεία αυτά, αποτελούν προϋπόθεση.
  • Διαθέτετε ERP; Σας ενδιαφέρει το eshop να συνδέεται αυτόματα με το ERP της αποθήκης σας;
  • Θεωρείται επιβεβλημένο κατόπιν μελέτης, ότι χρειάζεστε διασύνδεση με κάποια πλατφόρμα όπως το skroutz ή το bestprise;
  • Η εμφάνιση του eshop σας θέλετε να είναι μοναδική με ένα web design φτιαγμένο όπως το ονειρεύεστε;
  • Ποιος θα υποστηρίζει το eshop; Εσείς, κάποιος υπάλληλος ή η κατασκευάστρια εταιρία δημιουργίας eshop;
  • Ποιες από τις παραπάνω λειτουργίες είστε διατεθειμένοι να θυσιάσετε για να είναι πιο χαμηλό το κόστος δημιουργίας eshop;

Δίνοντας απάντηση σ’ αυτά και παρόμοια ερωτήματα που ίσως γεννηθούν, θα ξέρετε ακριβώς τι ζητάτε.
Έτσι θα μπορέσετε να επιλέξετε ανάμεσα σε έτοιμα πακέτα κατασκευής eshop με κατασκευή eshop με wordpress ή σε μια custom επιλογή με wordpress, joomla, opencart κ.α. για τη δημιουργία eshop.

3.Επιλογή πλατφόρμας για τη δημιουργία eshop

Προτείνουμε την κατασκευή eshop με wordpress. Με wordpress θα έχετε μια άψογη δημιουργία eshop, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ιδιαίτερα φιλικό, τόσο στους χρήστες όσο και στον ιδιοκτήτη. Ειδικά αν σκέφτεστε να διαχειρίζεστε το eshop σας μόνοι σας, το προτείνουμε ανεπιφύλακτα. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για τις πλατφόρμες κατασκευής eshop όσο και για την Κατασκευή eshop WordPress. Μπορείτε επίσης να δείτε τις έτοιμες κατασκευές των Πακέτων κατασκευής eshop με έτοιμα wordpress eshops για να δείτε τις λειτουργίες και την εμφάνισή τους.

4.Προσφορά Δημιουργίας eshop

Είστε πλέον ενημερωμένοι από τα προαναφερόμενα και ξέρετε τις απαιτήσεις σας στη δημιουργία eshop. Ήρθε λοιπόν η ώρα να πάρετε προσφορά κατασκευής eshop.
Προσέξτε η οικονομική σας συμφωνία να είναι σαφής και ξεκάθαρη, χωρίς κρυφά κόστη. Θα πρέπει από την αρχή να γνωρίζετε το κόστος δημιουργίας eshop μέχρι και το τελευταίο ευρώ που θα ξοδέψετε. Η διαφάνεια θα πρέπει να είναι πρωταρχική στη σχέση σας σε όποιον αναθέσετε το eshop σας.
Η γνωστή παμπάλαια παροιμία, οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους κουμπώνει απόλυτα στις συμφωνίες δημιουργίας e-shop.

5.Δημιουργία eshop

δημιουργία e-shop, δημιουργία eshop γρήγορα σε χαμηλές τιμές, δημιουργία e-shop makemyweb, δημιουργία e-shop αθήνα
Δημιουργία e-shop

Αφού ολοκληρωθούν όλα τα ανωτέρω βήματα, ήρθε η ώρα για την δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Η δημιουργία e-shop απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία προκειμένου να καταστεί αποτελεσματική. Η εταιρεία Makemyweb είναι σε θέση να σας εξασφαλίσει άριστα αποτελέσματα συμβάλλοντας στις εγγυημένες πωλήσεις.

Κάθε δημιουργία eshop ξεκινάει με τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας. Η επωνυμία σας, το λογότυπο και όλα τα ψηφιακά και έντυπα μέσα που θα αντιπροσωπεύουν το κατάστημά σας πρέπει να επιλεχθούν ιδιαίτερα προσεκτικά. Άλλωστε αυτά είναι που θα συμβάλουν και στην ανάπτυξη μιας θετικής φήμης ενώ θα βοηθήσουν τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν ευκολότερα.

Κατοχύρωση domain – Λογαριασμός φιλοξενίας eshop

Βάση της επωνυμίας θα κατοχυρωθεί και το αντίστοιχο domain name, το οποίο πρέπει να είναι μικρό, σύντομο και πλήρως αντιπροσωπευτικό. Το αν θα επιλέξετε ένα ελληνικό .gr domain ή ένα .com εξαρτάται κυρίως από το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Μια αρκετά καλή στρατηγική είναι η κατοχύρωση και των δύο προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα δημιουργηθεί σύγχυση στους πελάτες σας. Καλό είναι επίσης να το διασφαλίσετε από τον ανταγωνισμό σας.

Αφού κατοχυρωθεί και το domain name, στην συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε ένα πακέτο φιλοξενίας (ecommerce hosting). Αναθέτοντας την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στην Makemyweb.gr δεν χρειάζεται να ανησυχείτε γι’ αυτό. Η εταιρεία μας διαθέτει υψηλής ποιότητας servers οι οποίοι θα εξασφαλίσουν γρήγορες ταχύτητες και διαρκή λειτουργία του καταστήματός σας χωρίς προβλήματα. Έχουμε εγγυημένη ποιότητα στην φιλοξενία ιστοσελίδων και το eshop σας κυριολεκτικά θα πετάει!

Σχεδιασμός και ανάπτυξη δημιουργίας eshop

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του eshop σας θα εξαρτηθεί αποκλειστικά από τις δικές σας ανάγκες και επιθυμίες. Μάλιστα, αν έχετε επιλέξετε κάποιο από τα πακέτα κατασκευής eshop θα έχετε ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, χωρίς να δαπανήσετε μια περιουσία. Ότι κι αν έχετε επιλέξει, είμαστε κοντά σας να συζητήσουμε ότι σας απασχολεί.
Κοινός μας στόχος, το αποτέλεσμα να είναι μοναδικό, να σας αρέσει και να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες σας.

Δεν θα αναλύσουμε περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία δημιουργίας eshop, αφού μπορείτε να βρείτε ότι χρειαστείτε στην σελίδα κατασκευής e-shop.

6.Τι να προσέξω στη δημιουργία e-shop – Χρήσιμα tips

δημιουργία e-shop, χρήσιμα tips - συμβουλές στη δημιουργία eshop, τι να προσέξω στη δημιουργία e-shop, δημιουργία e-shop makemyweb αθήνα
Χρήσιμα tips στη δημιουργία e-shop

Συμβουλή μας είναι να μην αφήσετε τα πράγματα στην τύχη. Δημιουργία eshop = Δημιουργία καταστήματος, ιντερνετικού ναι, αλλά χρήζει την ίδια προσοχή με ένα φυσικό κατάστημα.
Γι’ αυτό σας έχουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές που καλό είναι να υλοποιήσετε στη δημιουργία του:

Δώστε επιλογές πληρωμών στους πελάτες σας

Από την εμπειρία μας ξέρουμε ότι η πώληση πολλές φορές δεν ολοκληρώνεται, όχι γιατί τα προϊόντα δεν είναι ελκυστικά. Ούτε γιατί η τιμή είναι απωθητική, αλλά γιατί ο πελάτης δε διευκολύνεται με τους τρόπους πληρωμής. Πρέπει να δίνετε επιλογές στον πελάτη σας. Στατιστικά στην Ελλάδα τα περισσότερα προϊόντα πωλούνται με αντικαταβολή, αλλά θα πρέπει να έχετε κι άλλους μεθόδους πληρωμής. Θα πρέπει να μπορεί ο αγοραστής να κάνει online κατάθεση στην τράπεζα, αλλά και να μπορεί να πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Αν δε θέλετε να επωμιστείτε το κόστος των συνδέσεων με τις τράπεζες υπάρχουν λύσεις. Η Viva Wallet, το Paypall και το Stripe έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών του διαδικτύου και θα λύσουν τα χέρια των πελατών σας.

Προσθέστε το ΦΠΑ στην τιμή των προϊόντων και όχι στο καλάθι

Στη δημιουργία eshop και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, καλό είναι να μην ξεχνάτε και την εφορία. Στην τιμή πώλησης προϊόντων, εκτός από την αξία του προϊόντος, θα πρέπει στο τελικό ποσό να προστίθεται και ο Φ.Π.Α.
Στη δημιουργία eshop, μπορείτε να επιλέξετε σε ποιο σημείο θέλετε να προστίθεται ο ΦΠΑ κατά την αγορά. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στην τιμή του προϊόντος ή στο συνολικό ποσό στο καλάθι. Εδώ πρέπει να σκεφτείτε λίγο ως πελάτης.
Αν το eshop σας απευθύνεται σε πελάτες λιανικής, προτείνουμε να προσθέσετε το ΦΠΑ στην τιμή του προϊόντος. Είναι πολύ εκνευριστικό να πηγαίνεις στο καλάθι και να βλέπεις την τιμή να αυξάνεται. Εκεί θα τον χάσετε και δε θα μετατραπεί ο χρήστης σε πελάτη. Μόνο αν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα απευθύνεται σε πελάτες χονδρικής, ενδείκνυται να έχετε τιμές χωρίς φπα.

Κουμπιά κοινοποίησης στα Social Media ( Social buttons)

Τα κουμπιά κοινής χρήσης κοινωνικών δικτύων (social buttons) σας δίνουν τη δυνατότητα να εμφανίζετε τα προϊόντα σας στα Social.
Η πλειονότητα των διαδικτυακών αγοραστών, χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο, επομένως αυτά τα κουμπιά δημιουργούν δωρεάν προώθηση για ένα eshop.
Είναι σημαντικό να ζητήσετε κατά τη δημιουργία eshop, τα social buttons να συμπεριληφθούν στις σελίδες των προϊόντων σας. Τα κουμπιά προσθέτουν ευκολία στους χρήστες να δημοσιεύσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, χωρίς να χρειάζεται αντιγραφή, επικόλληση & ανάρτηση σε άλλη ιστοσελίδα.

Επιλέξτε ποια κοινωνικά δίκτυα θα ενσωματωθούν με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Μπορείτε να διαλέξετε σχεδόν οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο θέλετε για κοινή χρήση με τα προϊόντα σας. Αν όμως θέλετε να προωθήσετε τα προϊόντα σας, θα πρέπει να επιλέξετε τις πιο σχετικές. Το Facebook και το Pinterest είναι εξαιρετικά οπτικά δίκτυα και ορισμένοι καταναλωτές χρησιμοποιούν το Pinterest ως ψηφιακή λίστα επιθυμιών. Προτείνουμε να μην προτιμήσετε το LinkedIn γιατί δεν είναι κατάλληλο για πωλήσεις. Τη συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν την χρησιμοποιούν οι χρήστες για δημοσίευση προϊόντων.
Facebook και Twitter έχουν πολλούς χρήστες, επομένως τα κοινόχρηστα προϊόντα θα τραβήξουν την προσοχή.

Προσοχή, να χρησιμοποιήσετε τα social buttons στις σελίδες προϊόντων με σύνεση. Όπου κι αν βάλετε τα κουμπιά στη σελίδα, είναι σημαντικό να έχει προτεραιότητα το κουμπί αγοράς. Πρώτα να αγοράσει κάτι ο χρήστης και μετά να έχει την επιλογή να μοιραστεί την αγορά του. Βάλτε διακριτικά κουμπιά στις σελίδες προϊόντων που να προτρέπουν τους αγοραστές να δημοσιεύουν προϊόντα στα Social για να μην τα ξεχνάνε. Τα social buttons δεν πρέπει ποτέ να αποσπoύν την προσοχή από τον στόχο της αύξησης των πωλήσεων.

7.Συνεργασία με εταιρεία courier

δημιουργία e-shop συνεργασία με courier, δημιουργία eshop επιλογή εταιρείας courier, δημιουργία eshop makemyweb
Δημιουργία eshop – Συνεργασία με courier

Εκτός από τη δημιουργία eshop, χρειάζεστε μια συνεργασία με μια εταιρία courier. Οι προσφορές που θα πάρετε από τις εταιρείες courier θα διαφέρουν. Οι προσφορές θα είναι βάση της περιοχή που βρίσκεται η έδρα σας, από τις μηνιαίες αποστολές που υπολογίζεται να έχετε κ.α.

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να απευθυνθείτε σε όλες τις εταιρείες (ACS, SPEEDEX, ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, ΕΛΤΑ COURIER, DHL, COURIER CENTER) προκειμένου να λάβετε την πιο συμφέρουσα προσφορά. Οι λεπτομέρειες που θα πρέπει να προσέξετε είναι τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής τόσο για εντός πόλης όσο και προς τις δυσπρόσιτες περιοχές.

Δημιουργία eshop & Digital Marketing

digital marketing eshop, δημιουργία eshop προώθηση με digital marketing, δημιουργία eshop makemyweb
Δημιουργία eshop & προώθηση με Digital Marketing

Βασικός στόχος της δημιουργίας e-shop είναι να επιφέρει πωλήσεις για την επιχείρησή σας. Έτσι δεν αρκεί μόνο να δημιουργήσουμε ένα άριστο ηλεκτρονικό κατάστημα με όλες τις απαραίτητες λειτουργίες, αλλά και να το καταστήσουμε γνωστό στο ευρύ κοινό. Θα πρέπει λοιπόν να ενημερώσουμε τους ενδιαφερόμενους αγοραστές για τα προϊόντα που παρέχετε και να τους πείσουμε να τα αγοράσουν.

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, η δημιουργία μιας προωθητικής καμπάνιας είναι απαραίτητη. Απαιτείται να έχετε χρόνο και υπομονή στην προώθηση του eshop σας. Ωστόσο με την κατάλληλη καμπάνια σύντομα τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά.

Η εταιρεία μας φροντίζει να υλοποιήσει τη δημιουργία eshop σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές ώστε σύντομα να κερδίσει υψηλές κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει νέους πελάτες. Ωστόσο πέρα από τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, καλό θα ήταν να αξιοποιήσετε και τα κοινωνικά δίκτυα με την δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων.

Η σωστή προώθηση μιας επωνυμίας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα βήματα. Εάν δεν διαθέτετε τις απαραίτητες γνώσεις και την εμπειρία, δεν έχετε παρά να την αφήσετε στους εξειδικευμένους internet marketers της εταιρείας μας.

Δημιουργία eshop και Εφορία

δημιουργία eshop και εφορία, τι φορολογικά στοιχεία χρειάζονται στη δημιουργία eshop, δημιουργία eshop makemyweb, δημιουργία eshop αθήνα
Δημιουργία eshop & εφορία

Στον Οδηγό Δημιουργίας eshop, αφήσαμε τελευταίο το κεφάλαιο με τα φορολογικά στοιχεία για τη λειτουργία του. Εμάς ως κατασκευαστές eshop, δε μας αφορά αν έχετε ολοκληρώσει τα φορολογικά σας στοιχεία κατά την παραγγελία ή την παράδοση του eshop σας. Ούτε αν έχετε κάνει έναρξη επιτηδεύματος ή όχι. Όμως όπως πολλές φορές έχουμε επαναλάβει, η δημιουργία eshop ισοδυναμεί με τη δημιουργία ενός φυσικού καταστήματος.

Για να πουλήσετε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο χρειάζεστε μια επιχείρηση, μέσω της οποίας θα κόβονται όλα τα νόμιμα παραστατικά. Όπως και σε κάθε φυσικό κατάστημα, έτσι και σε ένα ηλεκτρονικό, η επιχείρηση είναι απαραίτητη. Εάν δεν διαθέτετε ήδη κάποια, θα πρέπει να κάνετε έναρξη επαγγέλματος στην εφορία.

Η ιδανικότερη επιλογή για γρηγορότερη έναρξη επιχείρησης είναι η ατομική επιχείρηση. Να σκεφτείτε και την έδρα της επιχείρησης. Εάν δεν έχετε σκοπό να λειτουργήσετε και κάποιο φυσικό κατάστημα, η ενοικίαση ενός μικρού χώρου για αποθήκη θα σας εξυπηρετήσει απόλυτα.

Αν ξεκινάτε τώρα την έναρξη εμπορικής δραστηριότητας, θα χρειαστείτε και έναν λογιστή. Τόσο για την διαδικασία της έναρξης όσο και για την τήρηση των λογιστικών βιβλίων μετέπειτα. Καλό είναι να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία ο οποίος θα σας παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες και θ’αναλάβει να σας καθοδηγήσει. Ωστόσο συνοπτικά οι ενέργειες που απαιτούνται για την έναρξη της επιχείρησής σας είναι:

  • Προεγγραφή στον ΕΦΚΑ.
  • Προεγγραφή στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο του τόπου σας.
  • Έναρξη Επαγγέλματος και λήψη ΑΦΜ από την Δ.Ο.Υ.
  • Ολοκλήρωση εγγραφής στον ΕΦΚΑ και το επιμελητήριο.

Πως μπορώ να ανοίξω eshop σύντομα;

δημιουργία eshop με εγγύηση ποιότητας, δημιουργία e-shop γρήγορα, εύκολα, οικονομικά, δημιουργία eshop makemyweb, δημιουργία eshop αθήνα
Δημιουργία eshop γρήγορα & με εγγύηση ποιότητας από τη MakemyWeb

Μετά την αναλυτική περιγραφή των 7 βημάτων δημιουργίας eshop, θα καταλάβατε ότι το eshop δεν είναι εύκολη υπόθεση. Γιατί είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση η δημιουργία μιας online επιχείρησης με ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ίσως τώρα που διαβάσατε τον αναλυτικό οδηγό δημιουργίας eshop, ανησυχείτε για τον χρόνο κατασκευής του. Ωστόσο τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Προκειμένου να ανοίξετε ένα eshop εύκολα και γρήγορα θα χρειαστείτε ένα καλό λογιστή και μια εξειδικευμένη εταιρεία κατασκευής eshop όπως η MakemyWeb.

Αφήστε τον λογιστή ν’ ασχοληθεί με όλα τα διαδικαστικά που αφορούν την έναρξη της επιχείρησης. Εμείς θα αναλάβουμε εξ’ ολοκλήρου τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την προώθηση της εταιρικής σας ταυτότητας καθώς και τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Δείτε τα Πακέτα μας ή ζητήστε μια αναλυτική προφορά βάση των δικών σας αναγκών. Η εμπειρίας μας στην χώρο της παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών και στην κατασκευή eshop αποτελεί εγγύηση για τη δημιουργία του δικού σας eshop. Θα σας παρέχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα πληροί τις υψηλότερες προδιαγραφές και θα επιφέρει σύντομα πωλήσεις των προϊόντων σας.
Πάντα στη χαμηλότερη τιμή δημιουργίας eshop.

Σας περιμένουμε να ξεκινήσουμε μαζί την κατασκευή του eshop σας.

Scroll to Top