Διαφήμιση στο Facebook

Διαφήμιση στο Facebook

4+1 μυστικά για πετυχημένη διαφήμιση στο Facebook

Μια επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook μπορεί να επιφέρει τεράστια οφέλη σε μια επιχείρηση. Ωστόσο, ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας αποτελεί μια σχετικά δύσκολη διαδικασία, που απαιτεί αρκετή εμπειρία.

Ολοένα και περισσότεροι διαφημιζόμενοι αποφασίζουν να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν διαφημιστικές καμπάνιες στα κοινωνικά δίκτυα, και κυρίως στο Facebook. Μάλιστα, το τεράστιο πλεονέκτημα στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι ότι δημιουργώντας μια πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, οι διαφημίσεις σας μπορούν να προβληθούν αυτόματα και στο Instagram.

Ωστόσο τα αποτελέσματα που εισπράττουν αρκετές εταιρείες από τις διαφημίσεις τους στο Facebook, δεν είναι και τα επιθυμητά. Με αποτέλεσμα να δαπανούν αρκετά υψηλά ποσά, με ελάχιστη ή καθόλου επιστροφή της επένδυσής τους. Φυσικά, το πρόβλημα στις περιπτώσεις αυτές δεν είναι η επιλογή του είδους της διαφήμισης, αλλά ο σχεδιασμός της.

Στο σημερινό μας άρθρο θα αναλύσουμε 4+1 μυστικά για πετυχημένη διαφήμιση στο Facebook. Ακολουθώντας τις συμβουλές αυτές, θα καταφέρετε να σχεδιάσετε και να υλοποιήσετε μια επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook και το Instagram.

Πως θα είναι αποτελεσματική η διαφήμισή μου στο Facebook;

Προκειμένου να υλοποιηθεί μια αποτελεσματική διαφήμιση στο Facebook, ο σχεδιασμός της θα πρέπει να γίνει αρκετά προσεκτικά και ύστερα από αρκετές μελέτες. Καμία συνταγή δεν είναι δοκιμασμένη. Ακόμη και εάν κάποιο είδος διαφημιστικής καμπάνιας αποδίδει σε μια εταιρεία, σε μία άλλη μπορεί να μην φέρει παρόμοια αποτελέσματα.

Αυτό σημαίνει ότι μέχρι να βρείτε την ιδανική διαφήμιση που θα επιφέρει τα αποτελέσματα που ικανοποιούν τους δικούς σας στόχους, θα πρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικές εκδοχές για την ίδια προωθητική ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι εάν θέλετε να προωθήσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια υπηρεσία, η διαφήμισή σας δεν θα πρέπει να περιέχει αρκετές παραλλαγές.

Παραλλαγές τόσο προς το περιεχόμενο των κειμένων με τα οποία θα προσπαθήσετε να προσελκύσετε τους νέους πελάτες όσο και στις φωτογραφίες – γραφιστικά που θα χρησιμοποιήσετε.

Όπως είναι λογικό, θα σκεφτείτε ότι δημιουργώντας μεγαλύτερο αριθμό διαφημίσεων θα κοστίζει και πολύ περισσότερα χρήματα. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν ισχύει, αφού βλέποντας τα αποτελέσματα μετά από μερικές ημέρες, θα είστε σε θέση να κρατήσετε μόνο τις διαφημίσεις που πραγματικά επιφέρουν κέρδος και μεγιστοποιούν την επιστροφή της επένδυσής σας.

Πως θα δημιουργήσω στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook;

στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook

 

Ένας από τους βασικότερους λόγους που το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων στρέφονται στην δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook, είναι η δυνατότητα για στόχευση συγκεκριμένου κοινού. Ανάλογα με το είδος της διαφήμισης που θέλετε να προωθήσετε, μπορείτε να επιλέξετε το κοινό σας βάση φύλλου, ηλικίας, γεωγραφικής τοποθεσίας καθώς και ενδιαφέροντα που έχουν εκδηλώσει στο παρελθόν.

Μάλιστα, μόλις εντοπίσετε ένα κοινό που πραγματικά αποδίδει, μπορείτε να αποθηκεύσετε τις ρυθμίσεις αυτές και να τις χρησιμοποιήσετε και σε μελλοντικές σας διαφημίσεις στο Facebook.

Φυσικά, και στην συγκεκριμένη περίπτωση, θα πρέπει να κάνετε αρκετές δοκιμές μέχρι να βρείτε το κοινό που ανταποκρίνεται στις δικές σας προωθητικές ενέργειες.

Όπως είναι λογικό, μια επιχείρηση που θέλει να προσελκύσει νέους πελάτες στο φυσικό της κατάστημα, θα πρέπει να επιλέξει ένα κοινό που βρίσκεται σε κοντινή τοποθεσία. Για παράδειγμα εάν η επιχείρησή σας βρίσκεται στην Αθήνα, η στόχευση κοινού που διαμένει στην Κρήτη δεν θα επιφέρει κανένα σημαντικό αποτέλεσμα.

Επίσης, εάν η εταιρεία σας προσφέρει προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες, καλό θα ήταν να περιορίσετε το κοινό σας μόνο στο γυναικείο φύλλο. Ωστόσο έχει παρατηρηθεί, ότι αρκετά προϊόντα που προορίζονται για γυναίκες αγοράζονται από ανδρικό κοινό και αντίστροφα. Ο λόγος φυσικά είναι η αγορά των προϊόντων για προσφορά ως δώρο σε κάποιο κοντινό πρόσωπο. Καλό λοιπόν θα ήταν να δοκιμάσετε αρχικά την στόχευση και στα δύο φύλλα και αναλόγως τα αποτελέσματα να τροποποιήσετε την διαφημιστική σας καμπάνια.

Η δημιουργία στοχευμένης διαφήμισης στο Facebook μπορεί πολύ εύκολα να πραγματοποιηθεί μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον των διαφημίσεων του Facebook. Η διαδικασία δημιουργίας του κοινού γίνεται πολύ γρήγορα, αφού τα αναλυτικά βήματα θα σας καθοδηγήσουν αναλόγως.

Πως μπορώ να κάνω διαφήμιση στο Facebook δωρεάν;

Η δημιουργία πληρωμένων διαφημίσεων στο Facebook σαφώς και αποτελεί έναν εγγυημένο και αποτελεσματικό τρόπο να αυξήσετε το κέρδος της επιχείρησής σας. Ωστόσο κάθε επιχείρηση, αυτό που έχει ως βασικό στόχο είναι η εξασφάλιση του μέγιστου κέρδους με την ελάχιστη δυνατή επένδυση.

Κατά συνέπεια, θα πρέπει να αξιοποιηθούν όλοι οι διαθέσιμοι τρόποι διαφήμισης στο ίντερνετ και τα κοινωνικά δίκτυα, τόσο επί πληρωμή όσο και δωρεάν. Το Facebook, αποτελεί ένα κοινωνικό δίκτυο που σας παρέχει την δυνατότητα και για τις δύο αυτές μεθόδους. Σε αντίθεση φυσικά με τις πληρωμένες διαφημίσεις, η δωρεάν διαφήμιση στο Facebook έχει περιορισμένες δυνατότητες ως προς τα αποτελέσματα που θα επιφέρει.

Ποιος όμως δεν θα ήθελε να αξιοποιήσει όλους τους δωρεάν τρόπους διαφήμισης; Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να διαφημίσετε μια επιχείρηση δωρεάν στο Facebook, αφορά κυρίως την διαχείριση του επαγγελματικού σας προφίλ. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει ανά τακτά διαστήματα να καταχωρείτε αναρτήσεις που θα προσελκύσουν νέους ακολούθους, θα βελτιώσουν την αλληλεπίδραση με την σελίδα σας και φυσικά θα αυξήσουν τα likes της.

Αυξάνοντας τα like, αυτομάτως αυξάνεται και ο αριθμός του κοινού στο οποίο θα προβάλλονται οι αναρτήσεις σας. Δημιουργώντας τις κατάλληλες αναρτήσεις με χρήση έξυπνων προσφορών, ποιοτικού περιεχομένου και υψηλής ποιότητας εικόνων και γραφιστικών, θα σας βοηθήσει να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας χωρίς κανένα απολύτως κόστος.

Μάλιστα, εάν η διαχείριση των κοινωνικών σας δικτύων ανατεθεί σε κάποιον με την κατάλληλη εμπειρία, τα αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει είναι αρκετά σημαντικά.

Το μυστικό για πετυχημένη δωρεάν διαφήμιση στο facebook είναι το είδος των αναρτήσεων που θα καταχωρείτε στην σελίδα σας. Οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι τέτοιες που όχι μόνο να προσπαθούν να προσελκύσουν νέους πελάτες, αλλά να προσφέρουν και χρήσιμο περιεχόμενο στο κοινό σας, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση τους μέσω Likes, σχολίων και κοινοποιήσεων.

Πως πληρώνω διαφήμιση στο Facebook;

Πως πληρώνω διαφήμιση στο Facebook

Το σημαντικότερο με τις διαφημίσεις στο Facebook είναι η διαδικασία με την οποία εκτελούνται οι πληρωμές. Σχεδιάζοντας μια διαφημιστική καμπάνια, έχετε την δυνατότητα να ορίσετε εσείς τον προϋπολογισμό που θέλετε να διαθέσετε. Αυτό σημαίνει ότι κατά την δημιουργία μιας διαφήμισης, θα σας ζητηθεί να ορίσετε το ποσό που θέλετε να δαπανάτε ανά ημέρα, το πόσες μέρες θα διαρκέσει και φυσικά το μέγιστο ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε.

Η ημερήσια χρέωση για τις διαφημίσεις σας στο Facebook γίνεται αποκλειστικά βάση αποτελεσμάτων. Αυτό σημαίνει ότι θα πληρώσετε μόνο για τις προβολές, τα κλικ και τις πωλήσεις που θα λάβετε από αυτές. Αυτό που θα πρέπει όμως να προσέξετε είναι το ύψος του budget που θα ορίσετε. Ο σωστός σχεδιασμός του προϋπολογισμού αποτελεί επίσης ένα από τα μυστικά για επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook.

Στόχος η εξασφάλιση του μέγιστου αριθμού μετατροπών με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αξιοποιήσετε όλες τις πληροφορίες που αναλύσαμε παραπάνω, προκειμένου να δείτε ποιες διαφημίσεις αποδίδουν καλύτερα.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμών Facebook;

Ένα επίσης πλεονέκτημα της δημιουργίας διαφημίσεων στο Facebook είναι η δυνατότητα πληρωμής μέσω κάποιας κάρτας τραπέζης (χρεωστικής, πιστωτικής, προπληρωμένης), με απευθείας τραπεζική κατάθεση μέσω e-banking καθώς και με λογαριασμό paypal. Πριν ξεκινήσετε την δημιουργία της πρώτης σας διαφημιστικής καμπάνιας, θα πρέπει να ορίσετε τον προτεινόμενο τρόπο πληρωμής.

Η εκτέλεση των πληρωμών μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Ο πρώτος αφορά τις αυτόματες πληρωμές. Αυτό σημαίνει ότι θα χρεωθείτε συνολικά για όλες σας τις διαφημίσεις στο Facebook, μόλις το ποσό οφειλής φτάσει σε ένα συγκεκριμένο ύψος. Φυσικά δεν είναι υποχρεωτικό να περιμένετε μέχρι να φτάσετε το όριο αυτό. Ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να επιλέξτε να κάνετε εξόφληση του ποσού της οφειλής σας. Οι διαθέσιμοι τρόποι για τις αυτόματες πληρωμές είναι η χρήση κάρτας και λογαριασμού Paypal.

Ο δεύτερος τρόπος περιλαμβάνει τις μη αυτόματες πληρωμές. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, επιλέγετε εσείς το ποσό που θέλετε να καταθέσετε στον διαφημιστικό σας λογαριασμό. Από το ποσό αυτό θα αφαιρείτε σταδιακά και το κόστος των εκάστοτε διαφημίσεων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορείτε να επιλέξετε τόσο την χρήση κάρτας και Paypal όσο και την απευθείας τραπεζική πληρωμή μέσω internet banking.

Συμπέρασμα

Το σίγουρο είναι ότι οι διαφημίσεις στο Facebook αποτελούν μια μέθοδο διαφήμισης που κάθε επιχείρηση πρέπει να αξιοποιήσει. Προκειμένου όμως να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε μια επιτυχημένη διαφήμιση στο facebook, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα μυστικά που αναφέραμε παραπάνω. Συνοπτικά, τα 4+1 μυστικά για την επιτυχημένη δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook είναι:

  1. Δοκιμή διαφόρων παραλλαγών στις διαφημίσεις σας
  2. Προσεκτική ανάλυση των αποτελεσμάτων
  3. Επιλογή του κατάλληλου κοινού στόχευσης
  4. Αξιοποίηση της δωρεάν διαφήμισης στο Facebook
  5. Σωστή διαχείριση του προϋπολογισμού σας

Όπως προαναφέραμε, για να επιτύχει μια διαφήμιση στο Facebook απαιτείτε αρκετή πείρα και ανάλυση όλων των παραγόντων που επηρεάζουν και την συνολική της απόδοση. Κάτι τέτοιο φυσικά απαιτεί αρκετό χρόνο και κυρίως αρκετές δοκιμές.

Εάν θέλετε εγγυημένα αποτελέσματα από τις διαφημίσεις σας, μπορείτε πάντα να αναθέσετε τον σχεδιασμό τους σε κάποια εταιρεία που διαθέτει όλες τις απαραίτητες γνώσεις και την εμπειρία.

Η makemyweb.gr, ως κορυφαία εταιρεία στις υπηρεσίες κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, έχει την δυνατότητα να σχεδιάσει τις πλέον κατάλληλες διαφημίσεις βάση των δικών σας αναγκών, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό και φυσικά μεγιστοποιώντας την επιστροφή της επένδυσής σας.

Η χρόνια εμπειρία της στο social marketing, αλλά και η έμπειρη ομάδα διαχείρισης social media που διαθέτει με εξειδικευμένους social managers αποτελούν εγγύηση για τη συνεργασία σας μαζί μας στα Social media.

Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας δώσουμε την καλύτερη προσφορά της αγοράς.

Scroll to Top