Επαγγελματικές κάρτες - Card visit

Κατασκευή επαγγελματικής κάρτας - Βασικοί κανόνες σχεδίασης εταιρικής κάρτας

Σχεδιασμός επαγγελματικής κάρτας

Γράφτηκε από
Η επαγγελματική κάρτα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία επικοινωνίας που θα φτιάξετε. Αντιπροσωπεύει το προσωπικό και το εταιρικό σας προφίλ, την δίνετε σε όλους τους πιθανούς πελάτες ώστε να έχουν τα στοιχεία σας, την βάζετε στις επιστολές σας και γενικά την χρησιμοποιείτε σε αμέτρητες περιπτώσεις, ώστε να γνωρίσει ο κόσμος εσάς, τη δραστηριότητά σας, την εταιρία σας.
Η εταιρική κάρτα σας, θα πρέπει να δημιουργεί την εντύπωση ότι είστε μια σοβαρή και έγκυρη εταιρία. Συχνά βλέπουμε κάρτες που δείχνουν εντελώς ερασιτεχνικές και δεν αποπνέουν καμία σοβαρότητα ή εγκυρότητα, είτε λόγω του σχεδιασμού τους, είτε λόγω των ελλειπών στοιχείων τους. Ποιος θα εμπιστευτεί όμως μια εταιρία με ερασιτεχνικό προφίλ? Ποιος είναι διατεθειμένος να πληρώσει μια εταιρία που δεν δείχνει έγκυρη ή αξιόπιστη?

Τι είναι αυτό που κάνει τη διαφορά στις επαγγελματικές κάρτες

Για να δείχνει η εταιρική κάρτα επαγγελματική, θα πρέπει να σχεδιαστεί επαγγελματικά! Η εύκολη και πρόχειρη λύση στον σχεδιασμό, στο στήσιμο της κάρτας και στα στοιχεία που περιλαμβάνει, είναι η σίγουρη ερασιτεχνική λύση, που σημαίνει ότι θα επιβαρυνθείτε με κόστος χωρίς αποτέλεσμα.
Η εταιρική κάρτα είναι το πιο δυναμικό επικοινωνιακό εργαλείο σας, γι΄αυτό θα πρέπει ο σχεδιαστής της, να έχει σχέση με την συνολική διαφήμιση - προώθηση μιας εταιρίας. Θα πρέπει να μπορεί να μπει στην ψυχολογία του πελάτη σας, για να είναι αντιπροσωπευτικό και στοχευμένο το αισθητικό της αποτέλεσμα, να δώσει στον πελάτη σας την εικόνα που θέλει εκείνος να δει, την εικόνα που θα τον κάνει να εισπράξει ότι του είστε χρήσιμος, ότι μπορεί να σας εμπιστευτεί.

Βασικοί κανόνες σχεδίασης για μια εταιρική επαγγελματική κάρτα

Ο σχεδιασμός εταιρικής κάρτας

Ο σχεδιασμός εταιρικής κάρτας θα πρέπει να είναι ανάλογος με την δραστηριότητα της εταιρίας σας. Μια web εταιρία όπως η δική μας, με μια μοντέρνα κάρτα με έντονα κόκκινα ή μαύρα χρώματα και δυναμικό σχεδιασμό, αντικατοπτρίζει πιθανά τη δημιουργικότητά μας. Άν όμως την ίδια κάρτα σας την έδινε ένας γιατρός, σκεφτείτε τι εντύπωση θα αποκομίζατε και αν θα τον προτιμούσατε για να γιατρέψει εσάς ή το παιδί σας.
Ο σχεδιασμός και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται στην κάρτα, καθώς και η ποσότητα - συνδιασμός των χρωμάτων είναι τα πιο βασικά γιατί δημιουργούν τις πρώτες εντυπώσεις και επιδρούν στην ψυχολογία αυτού που την κρατάει στα χέρια του. Αν δεν του δημιουργήσετε το συναίσθημα ότι είστε ο άνθρωπός του, τον χάσατε από πιθανό πελάτη.
Γι΄ αυτό είναι σημαντικό να αναθέτετε την σχεδίαση επαγγελματικής κάρτας σε έναν έμπειρο και ειδικό.

Αντίθεση χρωμάτων

Στον σχεδιασμό επαγγελματικής κάρτας, πρέπει να παίξουμε με την αντίθεση των χρωμάτων. Η πιο εύκολη αντίθεση είναι στον φόντο - γράμματα. Σε ένα σκούρο φόντο δημιουργούμε αντίθεση με γραμματοσειρά σε ανοιχτό χρώμα, ενώ αντίθετα στο ανοιχτόχρωμο φόντο κάρτας, προτιμάμαι τα σκούρα γράμματα. Ο συνδιασμός και η ποσότητα της αντίθεσης, ποικίλει ανάλογα με το τελικό αποτέλεσμα που θέλουμε να δημιουργήσουμε, ανάλογα με την εντύπωση που θέλουμε να δώσουμε στον δυνητικά μελλοντικό μας πελάτης.

Διάταξη - Ευθυγράμιση στοιχείων κάρτας

Η διάταξη στην επαγγελματική κάρτα, ο τρόπος δηλαδή που στοιχίζονται τα στοιχεία σας, δίνει το ύφος που θέλετε να περάσετε σε αυτόν που την κρατάει. Μπορεί τα στοιχεία στην κάρτα να είναι απόλυτα στοιχισμένα, μπορεί να "παίζουν" με διαφορετική στοίχιση, ή η μία όψη της κάρτας σας να έχει τελείως διαφορετική διάταξη από τη άλλη, κάτι που είναι πολύ σύγχρονο και πολύ συνηθισμένο στις μέρες μας, γι΄αυτό και συχνά βλέπουμε τελείως διαφορετική διάταξη στην μπροστινή και στην πίσω όψη της κάρτας.
Ανάλογα με την διάταξη, θα φτιάξετε την κάρτα σας τυπική, κλασική, διαχρονική, σύγχρονη, μοντέρνα, με μοτίβα, χωρίς ή με επαναλαμβανόμενα μοτίβα.
Στην κάθε διάταξη, απαιτείται ευθυγράμιση των στοιχείων σας πάνω στην κάρτα και ο κανόνας αυτός ισχύει ακόμα και στο πιο δημιουργικό design πολλαπλής διάταξης. Γι΄αυτό και μόνο ένας έμπειρος γραφίστας, μπορεί να δημιουργήσει και να δέσει σωστά μια εντυπωσιακή εμφάνιση που όμως να "χαιδεύει" το μάτι και να είναι εύκολη σε αυτόν που την διαβάζει.

Διπλή όψη επαγγελματικής κάρτας

Είναι σημαντικό, ακόμη κι αν η σχεδίαση της κάρτας αφορά μόνο μια όψη, να εκτυπωθεί και στις δύο πλευρές (μπροστά - πίσω), ώστε από όποια πλευρά και να την κρατήσει στα χέρια του κάποιος, όπου κι αν την τοποθετήσει, να φαίνονται πάντα τα στοιχεία σας. Θυμηθείτε πόσες φορές δεν πήγατε να βάλετε στο άλμπουμ σας την κάρτα που σας έδωσε κάποιος και έτυχε να την τοποθετήσετε έτσι ώστε φαινόταν η κενή, άδεια πλευρά της. Η άδεια όψη κάνει την κάρτα να δείχνει πρόχειρη, πόσο μάλλον σήμερα που οι σύγχρονες κάρτες, απαιτούν όψεις με διαφορετικό σχεδιασμό.

Γραμματοσειρά

Η επιλογή γραμματοσειράς είναι ιδιαίτερα σημαντική στην εταιρική κάρτα και πρέπει να είναι ανάλογη με το αντικείμενό μας. Μια γραμματοσειρά που "φεύγει", "τρέχει" προς την μια πλευρά, μπορεί να προσδώσει ύφος σε μια εταιρία αυτοκινήτων, όχι όμως σε ένα λογιστικό γραφείο. Η γραμματοσειρά, το χρώμα των γραμμάτων, το πάχος τους, πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτό που θέλουμε να πούμε στον πελάτη μας, και επιλέγετε πάντα με βάση το πεδίο ή το μοτίβο που θα την χρησιμοποιήσουμε.
Σημαντικό είναι να υπάρχει μια ομοιομορφία στην τελική εμφάνιση και να αποπνέει οπωσδήποτε η κάρτα επαγγελματισμό. Γι΄αυτό και πρέπει να αποφεύγεται η χρήση διαφορετικών γραμματοσειρών, ειδικά αν αυτός που τη φτιάχνει δεν έχει μεγάλη σχεδιαστική εμπειρία. Να θυμόμαστε πάντα ότι η εταιρική κάρτα, δεν έχει καμία σχέση με τα φυλλάδια ή κουπόνια που σχεδιάζονται με διαφορετικούς κανόνες γιατί αποσκοπούν σε άλλη χρήση, και ότι η επαγγελματική κάρτα, ανεξάρτητα από το αν είναι κλασική ή μοντέρνα, μίνιμαλ ή έντονη, θα πρέπει στην τελική της εμφάνιση, να αποπνέει μια ομοιομορφία, ένα σύνολο που πρέπει απαραίτητα να είναι αρμονικά δεμένο.

Λογότυπο - Εικόνες

Η κατασκευή επαγγελματικής κάρτας θα πρέπει να βασίζεται και να αναδυκνείει το λογότυπο, το αντιπροσωπευτικό σήμα της εταιρίας. Δε νοείται εταιρική κάρτα χωρίς λογότυπο. Η πρόχειρη επιλογή έτοιμου λογοτύπου, δεν είναι ότι καλύτερο, γιατί απλά δεν έχει σχεδιαστεί για σας ή για την εταιρία σας. Ακόμα κι αν αναγκαστείτε να φτιάξετε κάρτα χωρίς να έχει προηγηθεί λογότυπο, είναι προτιμότερο να επιλέξετε μια εικόνα - φόντο, παρά να σας χαρακτηρίζει ένα σήμα, που το ίδιο θα το έχουν και πολλές άλλες εταιρίες, αν και επικοινωνιακά εργαλεία ή εργαλεία προβολής - προώθησης χωρίς λογότυπο, αφενός δεν δείχνουν επαγγελματικά και αφετέρου δεν μπορεί να αποτελέσουν πραγματική προβολή προώθηση, αφού ο κόσμος δεν γνωρίζει το εμπορικό σας σήμα για να σας ξεχωρίσει.
Όταν χρησιμοποιείτε εικόνα ως φόντο, θα πρέπει η εικόνα αυτή να είναι αντιπροσωπευτική με το είδος της εταιρίας σας αλλά μην χρησιμοποιήσετε στην επαγγελματική κάρτα πάνω από μία εικόνα, γιατί το αποτέλεσμα θα φαίνεται πολύ ερασιτεχνικό.

Στοιχεία που πρέπει να διαθέτει η επαγγελματική κάρτα

Μην ξεχνάτε το όνομά σας ή τα ονόματα των συνεργατών - υπαλλήλων σας. Το όνομα είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που δεν πρέπει να παραλείπετε στην εταιρική κάρτα, γιατί οι κάρτες που έχουν μόνο την επωνυμία της εταιρίας είναι απρόσωπες, και δεν δημιουργούν την οικειότητα που θέλετε από αυτόν που ευελπιστείτε να γίνει πελάτης σας. Ο καθένας όταν αποφασίζει να αγοράσει κάτι ή να ρωτήσει για μια υπηρεσία, θέλει να νιώθει ότι μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον προσωπικά, αλλιώς τι νόημα έχει η κάρτα σας, με τόσους διαθέσιμους στον κάθε κλάδο που βρίσκεις εύκολα και γρήγορα με ένα απλό googlarisma. Θέλει να επικοινωνήσει με τον Πέτρο, τον Γιάννη, την Άννα. Θέλει να επικοινωνήσει με αυτόν που γνώρισε προσωπικά ή που του έστειλε την κάρτα του με αλληλογραφία. Θέλει να έχει μια διαπροσωπική σχέση και η κάρτα σας είναι ο δίαυλος επικοινωνίας. Γι΄αυτό και έιναι απαραίτητο να υπάρχει ένα όνομα φυσικού προσπώπου πάνω στην εταιρική κάρτα.
Ο επαγγελματικός τίτλος είναι προεραιτικός και ανάλογα με το είδος της επιχείρισης, ίσως και κάποιες φορές περιττός. Κάποιες άλλες φορές όμως, προσδίδει επαγγελματικό κύρος και δημιουργεί την εντύπωση εταιρίας μεγάλου μεγέθους.
Τα στοιχεία διεύθυνσης, είναι καλό να μπαίνουν ακόμα κι αν δραστηριοποιείστε μόνο στο διαδίκτυο. Από την άλλη, ένα σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας προσδίδει εγκυρότητα στην επιχείρισή σας και ένα κινητό, δημιουργεί την εντύπωση, ότι είστε πάντα διαθέσιμος στους πελάτες σας. Το εμαιλ, είναι απολύτως απαραίτητο αφού είναι πια ο πλέον συνηθέστερος τρόπος επικοινωνίας, αντίθετα με το fax που κάποιες εταιρίες πλέον, ανάλογα με την δραστηριότητά τους δεν το χρησιμοποιούν καθόλου και τείνει να απαξιωθεί τελείως. Και φυσικά, εντελώς απαραίτητη, είναι και η διαδυκτιακή σας διεύθυνση, που το πιθανότερο έιναι ότι πρώτα θα την επισκεφτούν και μετά θα σηκώσουν το τηλέφωνο για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Αυτό το www στην κάρτα σας, που στεγάζει το ιντερνετικό σας κατάστημα, είναι πλέον απαραίτητο και δείχνει ότι η εταιρία σας υπάρχει στο διαδίκτυο. Σκεφτείτε πόση αξιοπιστία μπορεί να κερδίσει στις μέρες μας, μια εταιρία που δεν υπάρχει στο ίντερνετ.
Ένα σλόγκαν αν είναι πετυχημένο κερδίζει εντυπώσεις ή μπορεί να χαρακτηρίζει την συνολική προβολή της εταιρίας σας. Ή μια μικρή περιγραφή της δραστηριότητας της εταιρίας, μπορεί να φανεί χρήσιμη, αν από το λογότυπο της εταιρίας δεν είναι ξεκάθαρη. Αν πάλι στο λογότυπο υπάρχουν λέξεις που παραπέμουν ξεκάθαρα στην δραστηριότητά σας, τότε αποφύγετε να τις χρησιμοποιήσετε στην περιγραφή. Στην κάθε περίπτωση, ότι γράψετε, θα πρέπει να είναι μικρό και λιτό.

Σωστή τοποθέτηση στοιχείων στην κάρτα

Για να είναι σωστά τοποθετημένα τα στοιχεία μας πάνω στην κάρτα, πρέπει να είναι ομαδοποιημένα. Η ομαδοποίηση γίνεται βάση της διάταξης που έχει η κάρτα μας, αλλά στην κάθε περίπτωση διάταξης, τα στοιχεία επικοινωνίας αποτελούν μία ομάδα, γι΄αυτό, ποτέ μην βάζετε για παράδειγμα τα μισά στην μπροστινή όψη της κάρτας και τα μισά στην πίσω όψη της. Η ομάδα με τα στοιχεία επικοινωνίας, πρέπει να είναι στην ίδια όψη και στο ίδιο σημείο της διάταξης. Πάντα τα στοιχεία μας στην κάρτα, πρέπει να είναι οριοθετημένα, ώστε να υπάρχει μια μικρή απόσταση από το τελείωμα της κάρτας και να μην φαίνονται σαν να μας "έφυγαν" τα γράμματα. Όλα τα στοιχεία, θα πρέπει απαραίτητα να αφήνουν ένα κενό περιθώριο που θα τα πλαισιώνει.

Ευανάγνωστη κάρτα

Μια επαγγελματική κάρτα χρειάζεται να είναι ευανάγνωστη. Τα χρώματα γραμματοσειράς που δεν ξεχωρίζουν καλά από τον φόντο, πρέπει να αποφεύγονται. Το μέγεθος της γραμματοσειράς, καλό είναι να είναι μεγάλο και πάντα έχει σημασία το target group που θέλουμε να εντάξουμε στην πελατεία μας. Ένα καφέ, ένα μπαράκι που απευθύνεται κυρίως στη νεολαία, μπορεί να χρησιμοπιήσει και πολύ μικρές γραμματοσειρές. Αν όμως οι πελάτες σας, είναι άνω των 40, τότε καλό είναι να το ξανασκεφτείτε. Πολλοί γραφίστες, για να αποδώσουν όπως έχουν στο μυαλό τους το δημιουργικό μέρος, δεν δίνουν σημασία στο κοινό που απευθύνεστε, όμως η εταιρική κάρτα αξιολογείται από την αποτελεσματικότητά της να σας φέρει πελάτες και όχι από το design της.

Εκτύπωση επαγγελματικής κάρτας σε καλό χαρτί

Το να εκτυπώσετε την κάρτα σας σε έναν φτηνό εκτυπωτή, σίγουρα οι κάρτες σας δε θα έχουν την επαγγελματική όψη που θα θέλατε. Το ίδιο και αν τις εκτυπώσετε σε ένα λεπτό ή φθηνό χαρτί. Αν φοβάται να πιάσει κάποιος την κάρτα σας στα χέρια του μην τυχόν τσαλακωθεί, δεν είναι και η καλύτερη εντύπωση που θα εισπράξει για την εταιρία σας. Κάρτα σε σκληρό χαρτί, στιβαρή, αντιπροσωπεύει την σιγουριά, την αξιοπιστία και σοβαρότητα της εταιρίας σας, γι΄αυτό αν θέλετε επαγγελματική κάρτα, εκτυπώστε την και επαγγελματικά.

Κάντε την εταιρική κάρτα σας να ξεχωρίσει

Η αλήθεια είναι, πως ελάχιστες από τις κάρτες που μας δίνουν κρατάμε και πως ακόμα και αυτές, τις "πετάμε' στον σωρό από διάφορες κάρτες. Αν λοιπόν θέλετε η κάρτα σας να παραμείνει για καιρό σε εμφανές σημείο, θα πρέπει να φροντίσετε να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες! Ο ιδιαίτερος ή προσεγμένος σχεδιασμός, τα χρώματα, το ύφος, το στυλ, ακόμα και το χαρτί θα προσδώσουν στην κάρτα σας το κάτι άλλο, το κάτι διαφορετικό, που θα κάνει αυτόν που την δώσατε να την κρατήσει για να την χρησιμοποιήσει. Στο σημείο αυτό, έχετε κερδίσει! Ακόμη κι αν δε σας πάρει τηλέφωνο τις επόμενες μέρες, η κάρτα σας θα είναι εκεί, στο πορτοφόλι του, σε εμφανές σημείο στο γραφείο του, στο άλμπουμ με τις τακτοποιημένες κάρτες του. Η εταιρία σας, είναι εκεί, μπροστά του, δίπλα του, και όταν θα χρειαστεί υπηρεσίες ή προϊόντα του κλάδου σας, θέλει δε θέλει, θα σας θυμηθεί!
 
Στη makemyweb.gr σχεδιάζουμε επαγγελματικές κάρτες σε χαμηλές τιμές, αντιπροσωπευτικές της δραστηριότητά σας, της επιχείρισής σας. Με γνώμονα την επικοινωνιακή σας προώθηση και προβολή, φροντίζουμε ακόμη και η πιο οικονομική κατασκευή εταιρικής κάρτας, να προσδίδει και να ανεβάζει την επιχείρισή σας.
Διαβαστηκε 532 φορες
makemyweb.gr

Κατασκευή ιστοσελίδων,δημιουργία eshop, ποιότητα σε οικονομικές τιμές για ιστοσελίδες που δεν περνούν απαρατήρητες!
Website: https://www.makemyweb.gr

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ SITE

ΑΓΟΡΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Αγορά ή ενοικίαση ιστοσελίδων
από έτοιμες φθηνές ιστοσελίδες

ESHOP ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ