Τρόποι διαφήμισης για τουριστικά καταλύματα και ξενοδοχεία

Τρόποι διαφήμισης για τουριστικά καταλύματα

Τρόποι διαφήμισης για τουριστικά καταλύματα και ξενοδοχεία

Οι τρόποι διαφήμισης για τουριστικά καταλύματα σίγουρα είναι πάρα πολλοί. Πιθανόν ήδη να έχετε αναζητήσει σε διάφορες ιστοσελίδες για τους καλύτερους από αυτούς, συμπεραίνοντας ότι όλοι σας προτείνουν τα ίδια και τα ίδια. Αυτός είναι και ο λόγος που πήραμε την απόφαση να ετοιμάσουμε έναν αναλυτικό οδηγό, για το πώς μπορείτε να προωθήσετε το τουριστικό σας κατάλυμα, με τον βέλτιστο τρόπο.

Η διαχείριση μιας τουριστικής επιχείρησης σίγουρα δεν αποτελεί εύκολη υπόθεση. Ειδικά στην χώρα μας, όπου αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς παγκοσμίως, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Κατά συνέπεια, η ανάγκη για μια επιτυχημένη διαφήμιση του καταλύματός σας, ολοένα και γίνεται πιο επιτακτική.

Σίγουρα, η προώθηση του καταλύματος σας σε ιστοσελίδες όπως το Booking ή το Airbnb να αποτελούν μια επιλογή που θα επιφέρει νέους πελάτες στην επιχείρησή σας. Ωστόσο και στις συγκεκριμένες πλατφόρμες ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, με αρκετά καταλύματα να χάνονται στο τεράστιο πλήθος καταχωρήσεων. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να αναζητήσετε και επιπλέον τρόπους προώθησης – διαφήμισης του καταλύματος σας.

Παρακάτω θα αναλύσουμε μερικούς εγγυημένους τρόπους διαφήμισης, καθώς και στρατηγικές με τις οποίες θα μπορέσετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να προσελκύσετε έναν μεγάλο αριθμό νέων πελατών για την επιχείρησή σας.

Πως να διαφημίσω το κατάλυμα μου;

Το πιο σημαντικό είναι η κατασκευή ιστοσελίδας για ξενοδοχείο, ότι τύπο καταλύματος κι αν διαθέτετε. Όλες οι διαφημίσεις, θα πρέπει να καταλήγουν στο κατάλυμά σας, άρα στην ιστοσελίδα σας. Να είναι δηλαδή ανταποδοτικές, η αξία τους να έχει ανταπόδοση στην ιστοσελίδα σας, να επιστρέφει στο κατάλυμά σας.

Που να διαφημίσω το κατάλυμα μου;

Η διαφήμιση αποτελεί αδιαμφισβήτητα τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να προσελκύσετε νέους επισκέπτες στο κατάλυμά σας. Ωστόσο άλλοι τρόποι είναι περισσότερο αποδοτικοί και άλλοι λιγότερο. Το πρώτο λοιπόν βήμα σε μια επιτυχημένη στρατηγική διαφήμισης για ένα τουριστικό κατάλυμα, είναι η εύρεση του μέσου στο οποίο θα το διαφημίσετε.

Η εταιρεία MakemyWeb, με πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στην προώθηση ιστοσελίδων και επιχειρήσεων, είναι σε θέση να παρέχει αξιόπιστες και αποτελεσματικές λύσεις σε κάθε τουριστικό κατάλυμα ή ξενοδοχείο. Η εμπειρία αυτή, μας επέτρεψε να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα για τους τρόπους και τα μέρη που μπορείτε να διαφημίσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας. Εάν λοιπόν και εσείς αναρωτιέστε «που να διαφημίσω το κατάλυμα μου», οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι είναι οι παρακάτω:

  • Πληρωμένη διαφήμιση στη Google και το Youtube.
  • Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στα Social Media.
  • Προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης με SEO.

Οι παραπάνω τρόποι αποτελούν τους πιο αποτελεσματικούς στην διαφήμιση γενικά καταλυμάτων, ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων. Κάθε μία από αυτές προσφέρει έναν τεράστιο αριθμό πλεονεκτημάτων που σίγουρα δεν πρέπει να παραβλέψει ένας επιχειρηματίας του τουριστικού κλάδου. Δεν θα αναλύσουμε περεταίρω τις ανωτέρω μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο, αφού μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες στην ενότητα: Τρόποι διαφήμισης στο ίντερνετ.

Προώθηση ξενοδοχείου στο εξωτερικό

Το ιδιαίτερο με τα ξενοδοχεία και γενικά τα καταλύματα, είναι ότι στον μεγαλύτερο βαθμό στοχεύουν σε επισκέπτες από άλλες χώρες. Η προώθηση ξενοδοχείου στο εξωτερικό, αποτελεί μια από τις βασικότερες στρατηγικές που κάθε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου θέλει να υλοποιήσει με τον βέλτιστο τρόπο. Τα καλά νέα είναι ότι όλοι οι τρόποι διαφήμισης που αναφέραμε παραπάνω, έχουν την δυνατότητα να απευθυνθούν σε συγκριμένες χώρες του εξωτερικού ή σε παγκόσμιο επίπεδο.

Κατά την δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Google ή το Facebook, σας παρέχεται η δυνατότητα να ορίσετε το κοινό στόχευσης, βάση των δημογραφικών του στοιχείων. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες χώρες του εξωτερικού, οι οποίες και σας επιφέρουν τα μέγιστα κέρδη βάση των μέχρι τώρα δεδομένων σας. Φυσικά η οριοθέτηση συγκεκριμένων περιοχών – χωρών δεν είναι απαραίτητη, αφού ανά πάσα στιγμή μπορείτε να διευρύνετε την γεωγραφική έκταση του κοινού σας, καλύπτοντας κάθε χώρα.

Ωστόσο η καλύτερη στρατηγική για να προσελκύσετε κοινό από το εξωτερικό είναι να απευθυνθείτε στην δική τους γλώσσα. Σαφώς και η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στην αγγλική γλώσσα να μπορεί να σταθεί για κάθε χώρα του εξωτερικού, ωστόσο εάν θέλετε για παράδειγμα να προσελκύσετε τουρίστες από την Γερμανία, η χρήση των γερμανικών είναι και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος.
Το σημαντικό είναι η διαχείριση των κοινωνικών σας δικτύων να γίνεται από έμπειρους επαγγελματίες, ώστε η κάθε προώθηση να είναι αποτελεσματική.

Στρατηγική διαφήμισης ξενοδοχείου

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική διαφήμισης ξενοδοχείου και ενοικιαζόμενων δωματίων, θα πρέπει να αξιοποιήσει αποτελεσματικά, όλους τους διαθέσιμους τρόπους διαφήμισης. Όπως προαναφέραμε, ο καθένας από αυτούς έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Υλοποιώντας όμως μια ολοκληρωμένη στρατηγική, μπορείτε να επιφέρετε τα βέλτιστα αποτελέσματα χωρίς μεγάλες απώλειες χρημάτων.

Στρατηγική διαφήμισης ξενοδοχείου

Φυσικά, κάθε στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ βασίζεται σε έναν βασικό παράγοντα. Τη ύπαρξη ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο ή το κατάλυμά σας. Η απουσία μιας ιστοσελίδας θα δημιουργήσει αρκετές αμφιβολίες στους ενδιαφερόμενους πελάτες σας, αφού δεν θα μπορούν να λάβουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Η κατασκευή ιστοσελίδας για ξενοδοχεία μπορεί να γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα, ειδικά αν ανατεθεί σε μια έμπειρη και εξειδικευμένη εταιρεία όπως η makemyweb.gr.

Αφού ολοκληρωθεί η αγορά ιστοσελίδας για ξενοδοχεία, ακολουθεί ο σχεδιασμός μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής διαφήμισης. Οι βασικότεροι παράγοντες που θα επηρεάσουν την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής σας καμπάνιας, είναι:

  • Στόχευση του κατάλληλου κοινού βάση δημογραφικών στοιχείων και ενδιαφερόντων.
  • Χρήση υψηλής ποιότητας φωτογραφιών και βίντεο.
  • Έμφαση στα δυνατά σημεία της επιχείρησής σας και στους λόγους για να σας επιλέξουν.
  • Χρησιμοποιείστε πιο φιλικό τρόπο κατά την επικοινωνία με το κοινό σας.
  • Ανάλυση δεδομένων και επανασχεδιασμός της στρατηγικής σας.

Διαφημιστική καμπάνια ξενοδοχείου

Αφού θέσατε τους στόχους και αναπτύξατε μια στρατηγική για την online διαφήμιση της επιχείρησής σας, ήρθε η ώρα να υλοποιηθεί η διαφημιστική σας καμπάνια. Στη σημερινή εποχή με την συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και τον ανταγωνισμό να έχει φτάσει στα μέγιστα επίπεδα, η ανάδειξη μιας τουριστικής επιχείρησης αποτελεί κάτι ιδιαίτερα δύσκολο. Τα ξενοδοχεία πρέπει συνεχώς να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να κερδίσουν τον ανταγωνισμό και φυσικά να αυξήσουν τις Online κρατήσεις δωματίων.

Διαφημιστική καμπάνια ξενοδοχείου

Μια διαφημιστική καμπάνια ξενοδοχείου αποτελεί αποδεδειγμένα έναν εύκολο τρόπο για να προσεγγίσετε το επιθυμητό σας κοινό, με ένα αρκετά προσιτό κόστος. Ωστόσο ο σχεδιασμός μιας αποδοτικής διαφημιστικής καμπάνιας, είτε πρόκειται για διαφήμιση στην Google και το Youtube, είτε για τα κοινωνικά δίκτυα, δεν είναι μια εύκολη διαδικασία. Απαιτεί αρκετή εμπειρία, ώρες αναλύσεων και μελετών και φυσικά διαρκή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.

Βάση της εμπειρίας μας, υπάρχουν ορισμένα στοιχεία μιας διαφημιστικής καμπάνιας που συμβάλουν στην αύξηση της απήχησης και της αποτελεσματικότητάς της. Τα κυριότερα από αυτά είναι:

Χρήση Βίντεο

Όσο και αν πιστεύεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο κουράζουν το κοινό, τα αποτελέσματα δείχνουν ακριβώς το αντίθετο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η απήχηση μιας διαφήμισης με βίντεο, είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από κάθε άλλη μορφή διαφήμισης (κειμένου, εικόνας). Αυτός είναι και ο λόγος που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στην διαφήμιση με βίντεο, είτε μέσω του YouTube είτε στο Facebook και το Instagram.

Επαγγελματική φωτογράφιση ξενοδοχείου

Σίγουρα η δημιουργία υψηλής ποιότητας γραφιστικών να συμβάλει στην αύξηση της απόδοσης μιας διαφήμισης. Ωστόσο ο καλύτερος τρόπος για να ξεχωρίσετε, είναι με το να τονίσετε της ομορφιά των δωματίων και γενικά των χώρων του ξενοδοχείου σας. Ένας επαγγελματίας φωτογράφος είναι σε θέση να φωτογραφίσει το ξενοδοχείο σας με τρόπου θα το κάνει πιο ελκυστικό προς τους ενδιαφερόμενους.
Σημαντικές είναι οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται τόσο στην κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, όσο και στις διαφημίσεις για να προσελκύσετε πελάτες. Αναδεικνύουν το κατάλυμά σας και προβάλουν την καλύτερη όψη του, τα ατού του, τα πλεονεκτήματά του. Μια μικρή λεπτομέρεια στα χέρια ενός έμπειρου φωτογράφου, μπορεί να γίνει πόλος έλξης στο κατάλυμά σας.

Δημιουργικό περιεχόμενο

Το περιεχόμενο αποτελεί ένα βασικό μέρος κάθε διαφήμισης. Σίγουρα το να τονίζουμε τους λόγους για τους οποίους πρέπει να σας επιλέξει ένας ενδιαφερόμενος επισκέπτης να αποτελεί  μια καλή στρατηγική προώθησης. Ωστόσο δεν αποδίδει πάντοτε. Προσπαθήστε να γίνετε δημιουργικοί και να προσφέρετε περιεχόμενο που θα προκαλέσει ένα ενθουσιασμό και θα μιλήσει στην καρδιά του κοινού σας. Η συγγραφή διαφημιστικών κειμένων θέλει φαντασία. Όσο πιο πρωτότυπες και δημιουργικές ιδέες έχετε, τόσο ευκολότερα θα αυξήσετε τους πελάτες της επιχείρησής σας.

Σύστημα κρατήσεων για ξενοδοχεία

Ένα σύστημα online κρατήσεων αποτελεί βασικό στοιχείο στην επιτυχία κάθε διαφήμισης. Αν και δεν αποτελεί ουσιαστικό μέρος της διαφημιστικής σας καμπάνιας, ένα σύστημα online κρατήσεων για ξενοδοχεία παίζει καθοριστικό ρόλο στην βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων της εκάστοτε καμπάνιας σας.

Διαφήμιση ενοικιαζομένων δωματίων

Η διαφήμιση ενοικιαζόμενων δωματίων, σε γενικές γραμμές ακολουθεί τους ίδιους κανόνες με την διαφήμιση οποιουδήποτε καταλύματος. Το σίγουρο είναι ότι κάθε επιχείρηση τουριστικού ενδιαφέροντος θα πρέπει να αξιοποιήσει την διαφήμιση στο ίντερνετ. Σε συνδυασμό μάλιστα με μια προώθηση για τις μηχανές αναζήτησης και μια ολοκληρωμένη στρατηγική emal marketing, η αύξηση των κρατήσεων μπορεί να είναι τεράστια.

Σε αντίθεση μάλιστα με τα ξενοδοχεία, τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια ώστε να πείσουν έναν ενδιαφερόμενο να διαμείνει σε αυτά. Μια συνήθης πρακτική που προσφέρει σημαντικά αποτελέσματα, είναι η ανάδειξη των επιμέρους υπηρεσιών που συνοδεύουν μια κράτηση σε ένα από τα δωμάτιά σας (δωρεάν παρκινγκ,  απόσταση από παραλία και τουριστικούς προορισμούς, καθαριότητα χώρων κλπ). Επιπροσθέτως, ένα επίσης «δυνατό» σημείο είναι και η ελκυστική τιμή για μία κράτηση.

Συνήθως το κόστος για την ενοικίαση ενός δωματίου είναι μικρότερο από ότι σε ένα ξενοδοχείο. Δίνοντας έμφαση στο συγκεκριμένο πλεονέκτημα, θα μπορέσετε να προσελκύσετε έναν μεγάλο αριθμό πελατών.

Συμπέρασμα

Είτε πρόκειται για ξενοδοχείο, είτε για ενοικιαζόμενα δωμάτια, οι βασικοί τρόποι διαφήμισης για τουριστικά καταλύματα είναι οι ίδιοι. Αυτό που αλλάζει είναι ο σωστός σχεδιασμός και η υλοποίηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Η ανάπτυξη μιας καλής κατασκευής ιστοσελίδας για ξενοδοχείο και μιας επιτυχημένης διαφήμισης φυσικά δεν είναι κάτι απλό και εύκολο. Ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει μια διαφήμιση στο Google Ads ή το Facebook. Το θέμα είναι κατά πόσο αυτή η διαφήμιση έχει την δυνατότητα να προσελκύσει νέους πελάτες.

Η εταιρεία μας διαθέτει μια τεράστια εμπειρία στην προώθηση καταλυμάτων και τουριστικών επιχειρήσεων. Αυτό μας επιτρέπει να σχεδιάζουμε και να αναπτύσσουμε επιτυχημένες στρατηγικές προώθησης, είτε αυτό αφορά πληρωμένες διαφημίσεις είτε οποιοιδήποτε άλλη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Εάν λοιπόν θέλετε να δείτε άμεσα αποτελέσματα και νέους πελάτες να προβαίνουν σε κρατήσεις των δωματίων σας, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας. Το εξειδικευμένο μας προσωπικό θα σας παρέχει αξιόπιστες λύσεις βάσει των δικών σας αναγκών.

Scroll to Top