10 tips στην κατασκευή eshop για να φτιάξετε το δικό σας e-shop

10 οδηγίες που θα σας βοηθήσουν αποτελεσματικά στον σχεδιασμό eshop

10 tips στην κατασκευή eshop - 10 top συμβουλές στην κατασκευή και στον σχεδιασμό e-shop

10 top συμβουλές για κατασκευή eshop, τι να προσέξετε

Όταν πρόκειται για κατασκευή eshop, ο βασικός σχεδιασμός παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του. Ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού σας καταστήματος υποτίθεται ότι θα τον μετατρέψει σε ελκυστικό προς τους πελάτες, προκειμένου να τον επισκεφθούν και στη συνέχεια να μετατραπούν σε πελάτες σας. Μιλώντας για σχεδιασμό eshop, δεν αναφερόμαστε μόνο στην εμφάνισή του, αλλά και στην λειτουργικότητά του η οποία είναι και αυτή που θα σας βοηθήσει με τις μετατροπές σας.

Όταν οι πελάτες μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα στον eshop σας, να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούν, να τα προσθέσουν γρήγορα στο καλάθι τους και να δουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες πριν φτάσουν στη σελίδα πληρωμής, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους. Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να αφιερώσετε αρκετό χρόνο προκειμένου να αξιολογήσετε το σύνολο του σχεδιασμού του καταστήματός σας και να το βελτιώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο, πριν επενδύσετε σε αμειβόμενες διαφημίσεις. Διαφορετικά, ανεξαρτήτως του αριθμού των επισκεπτών που θα εισέλθουν στο κατάστημά σας οι πωλήσεις σας θα είναι ελάχιστες. Πάμε λοιπόν να δούμε τις 10 tips στην κατασκευή eshop.

1. Προτιμήστε την κατασκευή eshop σε ανοιχτού κώδικα λογισμικό, όπως wordpress, opencart, joomla

Επιλέγοντας ένα ανοιχτού κώδικα λογισμικό στην κατασκευή του eshop σας, όπως την κατασκευή wordpress eshop, joomla eshop ή opencart, κερδίζετε έναν σημαντικό αριθμό πλεονεκτημάτων. Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι τα συγκεκριμένα λογισμικά σας παρέχουν εντελώς δωρεάν αναβαθμίσεις τόσο του ίδιου του λογισμικού όσο και των θεμάτων ή των προσθέτων που θα επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε. Επιπρόσθετα, δεν «παντρεύεστε» την εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων που θα φτιάξει το eshop σας,  δεν θα την έχετε ανάγκη  για την όποια συντήρηση ή αναβάθμιση χρειαστεί το κατάστημά σας.  Οποιαδήποτε στιγμή αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να βρείτε άμεσα υποστήριξη αφού πάρα πολλοί web developers και πάρα πολλές εταιρίες ασχολούνται με αυτά τα λογισμικά.  Ένεκα του ότι ο αριθμός των ατόμων που επιλέγουν ένα λογισμικό ανοιχτού κώδικα για το eshop τους είναι τεράστιος, σίγουρα θα βρείτε πολύ εύκολα τη βοήθεια που χρειάζεστε.

Αντίθετα, αν δεν χρησιμοποιήσετε κώδικα ανοιχτού λογισμικού και βασιστείτε στην custom κατασκευή eshop που θα σας πουλήσει ως καλύτερη μια εταιρία, τότε είτε καλή είναι αυτή η εταιρία, είτε κακή, είτε φθηνή είτε ακριβή, εσείς θα είστε μόνιμα εξαρτημένοι από αυτήν, γιατί μόνο οι συγκεκριμένοι τεχνικοί θα μπορούν να υποστηρίξουν το eshop σας. Γι΄ αυτό μη χτίσετε τη δουλειά σας και μη βασίσετε την περιουσία σας πάνω σε μία εταιρία.

2. Η διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος πρέπει να γίνεται εύκολα και γρήγορα

Επειδή ο χρόνος είναι χρήμα, και όσο περισσότερο καθυστερείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές στο eshop σας τόσα λεφτά χάνονται, καλό θα ήταν να επιλέξετε μια πλατφόρμα που να εξυπηρετεί στην εύκολη διαχείριση. Ιδανική επιλογή στην περίπτωση αυτή και παράλληλα οικονομική, αποτελεί το wordpress eshop με τη χρήση woocommerce. Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) του wordpress – woocommerce eshop αποτελεί από τα πιο εύκολα στην χρήση τους. Επιλέγοντας την κατασκευή wordpress για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, εξασφαλίζετε εύκολη και γρήγορη προσθήκη νέων προϊόντων, τροποποίηση των ήδη υπαρχόντων καθώς και οποιαδήποτε άλλη αλλαγή στην ιστοσελίδα σας. Έτσι, μπορείτε να αναλάβετε την πλήρη διαχείριση του eshop μόνοι σας χωρίς να απαιτείται καμία γνώση κώδικα και προγραμματισμού.

3. Εμφανές καλάθι αγορών σε όλες τις σελίδες του eshop

Ένα λάθος που κάνουν αρκετοί ιδιοκτήτες ηλεκτρονικού καταστήματος είναι να μην τοποθετούν το καλάθι αγορών σε εμφανές σημείο και σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποιούν αγορές online δεν έχουν αρκετή υπομονή να ψάχνουν. Έτσι, παρόλο που ο χρήστης επισκέφθηκε το eshop σας, ενδιαφέρθηκε για τα προϊόντα σας και τα πρόσθεσε στο καλάθι του, αν καθυστερήσει στο να βρει πως θα επισκεφθεί το καλάθι για ολοκλήρωση της αγοράς του μπορεί και να αποχωρήσει.

4.Τοποθετήστε δυνατότητα γρήγορης προβολής – quick view στα προϊόντα σας

Η δυνατότητα γρήγορης προβολής ή αλλιώς quick view, παρέχει τη δυνατότητα στους επισκέπτες του e-shop να δουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για ένα προϊόν σε αναδυόμενο παράθυρο, χωρίς να μεταβούν στη σελίδα του προϊόντος σας. Η λειτουργία αυτή βοηθάει στην καλύτερη εμπειρία του χρήστη και συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων ενός eshop έως και 30%.

5.Ολοκλήρωση αγοράς ως επισκέπτης χωρίς εγγραφή στο eshop

Η ολοκλήρωση της αγοράς των προϊόντων που έχει τοποθετήσει ένας χρήστης στο καλάθι του, πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ευκολότερη και γρηγορότερη προκειμένου να μην οδηγήσει στην απώλεια του. Όπως προαναφέραμε οι χρήστες του διαδικτύου είναι αρκετά ανυπόμονοι και θέλουν να ολοκληρώνουν τις επιθυμητές τους ενέργειες όσο το δυνατόν συντομότερα. Η απαίτηση για εγγραφή ενός χρήστη σαν μέλος πριν ολοκληρώσει την αγορά του είναι αποτρεπτική για αρκετούς. Θα πρέπει λοιπόν να παρέχετε πάντοτε την δυνατότητα ολοκλήρωσης των αγορών χωρίς να υποχρεώνετε σε εγγραφή και σύνδεση του χρήστη.

6.Σωστή χρήση ενημερωτικών δελτίων

Η χρήση newsletter στην κατασκευή eshop είναι ένα πολύ βασικό στοιχείο του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Ωστόσο καλό θα ήταν να προτιμάτε την επιλογή εξωτερικών εταιρειών που σας παρέχουν δωρεάν χρήση των υπηρεσιών τους. Με τον τρόπο αυτό δεν θα επιβαρύνεται το eshop σας στο οποίο και πρέπει να τηρείται όλους τους κανονισμούς του GDPR.

7. Επιλογή ουδέτερων χρωμάτων κατά τον σχεδιασμό

Η επιλογή των χρωμάτων σε ένα eshop παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Σκεφτείτε ότι κάνετε μια ανακαίνιση στο σπίτι σας και θέλετε να επιλέξετε ένα χρώμα που θα τονίζει τα έπιπλα και τα στοιχεία διακόσμησης. Τι θα επιλέγατε; Φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι τα ουδέτερα χρώματα όπως λευκό, γκρι, μπεζ κλπ. Το ίδιο ισχύει και με το online κατάστημα. Η επιλογή ουδέτερων χρωμάτων κατά τον σχεδιασμό eshop θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα προϊόντα σας, το οποίο είναι και το ζητούμενο άλλωστε.

8. Χρησιμοποιήστε Cross selling και Upselling

Το cross selling και το upselling αποτελούν δύο επιτυχημένες στρατηγικές αύξησης των πωλήσεων ενός eshop. Με το cross selling παροτρύνεται τους πελάτες σας, πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους, να προμηθευτούν και κάποιο ακόμη προϊόν που συνδυάζεται με αυτό που επιλέξανε. Για παράδειγμα σε ένα κατάστημα με τηλεοράσεις, πριν ο χρήστης ολοκληρώσει την αγορά της τηλεόρασης, του προτείνεται να αγοράσει και μια βάση για το συγκεκριμένο μοντέλο. Με το upselling από την άλλη, παροτρύνετε τους πελάτες σας να προμηθευτούν ένα ακριβότερο προϊόν από αυτό που επιλέξανε αλλά το οποίο τους παρέχει περισσότερες δυνατότητες. Για παράδειγμα εάν κάποιος επέλεξε να αγοράσει ένα laptop με επεξεργαστή i3, με το upselling μπορείτε να τον παροτρύνετε να αλλάξει την επιλογή του σε έναν i5 ή i7.

9. Αποφυγή χρήσης πολλών κατηγοριών και υποκατηγοριών στο eshop

Ένα σύστημα με φίλτρα κατηγοριοποίησης των προϊόντων είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τον επισκέπτη. Θα τον βοηθήσει να βρει καλύτερα αυτό που θέλει και θα βελτιώσει τη συνολική του εμπειρία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ωστόσο, ένα πολύ μεγάλο λάθος που παρατηρείτε σε αρκετά eshop, είναι η εκτεταμένη χρήση κατηγοριών και υποκατηγοριών η οποία το μόνο που καταφέρνει είναι να μπερδέψει τον επισκέπτη, να τον κουράσει και να τον αποτρέψει από το να αγοράσει τα προϊόντα σας.

10. Η κατασκευή eshop θα πρέπει να είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης και κυρίως της Google, είναι ο καλύτερος τρόπος να κερδίσετε νέους στοχευμένους πελάτες για την επιχείρησή σας. Πρέπει να δώσετε λοιπόν ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο θα σχεδιαστεί και θα κατασκευαστεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Προκειμένου λοιπόν να βρεθείτε όσο το δυνατόν υψηλότερα στα αποτελέσματα της Google, θα πρέπει η κατασκευή eshop να γίνει βάση των τεχνικών προώθησης ιστοσελίδας, ώστε το eshop  να είναι φιλικό στις μηχανές αναζήτησης και το SEO (Search Engine Friendly). Ακόμα καλύτερο φυσικά  θα ήταν να επιλέξετε και υπηρεσίες SEO προκειμένου να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα αυτά και να σκαρφαλώσετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Μην ξεχνάτε ότι το SEO ήταν, είναι και θα είναι ο καλύτερος τρόπος για την προσέλκυση νέων πελατών οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.

Σας φαίνονται πολύπλοκα όλα αυτά? Ελπίζουμε όχι,  γιατί είναι τα βασικά στοιχεία που θα πρέπει να προσέξετε σε όποιον αναθέσετε την κατασκευή ιστοσελίδας που θα κάνει τις ηλεκτρονικές σας πωλήσεις.

Είναι οι τεχνικές στις οποίες βασίζονται όλα τα πακέτα κατασκευής shop της εταιρίας μας, τα οποία μπορείτε να τα δείτε  online σε demos eshop και να τα αξιολογήσετε. Εμείς είμαστε πάντα στη διάθεσή σας στο 211 8006160 να λύσουμε κάθε απορία  που θα βελτιώσει την κατασκευή του eshop  σας.

Scroll to Top